یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حضور اعضای هیات رئیسه در آخرین تمرین تیم ملی و بدرقه به جام جهانی

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
حضور اعضای هیات رئیسه در آخرین تمرین تیم ملی و بدرقه به جام جهانی

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به قطر با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و سپس ملی پوشان برای حضور در جام جهانی بدرقه شدند.

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به قطر با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و سپس ملی پوشان برای حضور در جام جهانی بدرقه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود را در تهران و پیش از سفر به کشور قطر و حضور در جام جهانی از ساعت 10 صبح امروز برگزار کرد.

این تمرین در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی و با حضور خبرنگاران برگزار شد. در ابتدای این تمرین، کارلوس کی روش که روز گذشته نشست خبری اش را لغو کرده بود، دقایقی برای خبرنگاران صحبت کرد و درباره لیست تیم ملی توضیحاتی داد.

کی روش که به نظر می‌رسید امروز سرحال نیست، سپس تمرین ملی پوشان را زیر نظر گرفت.

باتوجه به اعلام لیست نهایی تیم ملی، امروز 11 بازیکن اصلی ایران به علاوه چند بازیکن تیم امید در تمرین حضور داشتند.

در تمرین امروز منصور قنبرزاده، مهدی محمدنبی، احسان اصولی، خداداد افشاریان اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حضور داشتند. همچنین بازیکنان تیم نوجوانان هم در کنار زمین حاضر شدند.

در تمرین امروز کی روش چند بار بازی درون تیمی را متوقف کرد و به بازیکنان نکات فنی را گوشزد کرد. او از بازیکنان خواست «برای تیم» بازی کنند.

ابوالفضل جلالی مدافع چپ تیم ملی هم در پایان تمرین امروز در حالی که به نظر می‌رسید دچار آسیب دیدگی شده، روی یکی از پاهای خود یخ گذاشت.

بعد از اتمام تمرین امروز تیم ملی بازیکنان به هتل المپیک رفته و با پوشیدن کت و شلوار و لباس فرم، راهی فرودگاه شدند. مراسم بدرقه ملی پوشان در هتل با حضور خانواده شهدا و اعضای فدراسیون فوتبال برگزار شد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی هم بعد از گرفتن یک سبد گل از یکی از هواداران تیم ملی، سوار اتوبوس شد تا کاروان ایران راهی فرودگاه امام خمینی شود.

تیم ملی ایران ساعت 16 به سمت قطر پرواز می‌کند و سایر ملی پوشان که در کشورهای دیگر و در باشگاه‌هایشان حضور داشتند، در دوحه به تیم ملی ملحق می‌شوند.

ایران روز چهارشنبه این هفته یک بازی پشت درهای بسته مقابل تونس برگزار می‌کند و سپس آماده بازی با انگلیس می‌شود.

برنامه بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی 2022 قطر به شرح زیر است:

* ایران - انگلیس؛ دوشنبه 30 آبان؛ ساعت 16:30

* ایران - ولز؛ جمعه 4 آذر؛ ساعت 13:30

* ایران - آمریکا؛ سه‌شنبه 8 آذر؛ ساعت 22:30