دوشنبه 16 مهر 1403

حماس: شهادت جوان کم توان ذهنی در قدس جنایت است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حماس: شهادت جوان کم توان ذهنی در قدس جنایت است

تهران - ایرنا - "حازم قاسم" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت: شهادت یک شهروند کم توان ذهنی فلسطینی با شرایط ویژه در قدس اشغالی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی، جنایت و رفتار سادیستی رژیم اشغالگر را تأیید می کند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از غزه، وی افزود که این جنایت ها سوخت انقلاب ملت مبارز فلسطین را که خواسته آنها بیرون کردن اشغالگران از همه اراضی فلسطینیان است، فراهم کرده و پاسخ ملت فلسطین در هر بار مقاومتی جدید و ادامه راه انتفاضه است.

قاسم تاکید کرد که رفتار تروریستی مقامات رژیم اشغالگر و عطش آنها برای خون مردم فلسطین نشان از حجم جرایم طرف هایی بوده که برای عادی سازی با رژیم اشغالگر تلاش کرده و شریک آنها برای ریختن خون فلسطینیان است.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح شنبه یک جوان فلسطینی کم‌توان ذهنی را در منطقه باب الاسباط واقع در بخش قدیمی قدس اشغالی هدف تیراندازی قرار داده و به شهادت رساندند.

منابع محلی تاکید کردند که نظامیان صهیونیست به ادعای اینکه این جوان کم‌توان ذهنی قصد حمله به آنها را با سلاح سرد داشته است، او را تعقیب کرده و هدف تیراندازی قرار دادند.

طبق اعلام رسانه های عربی، این جوان فلسطینی بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده به شهادت رسید.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی ضمن اعتراف به تیراندازی به سمت این جوان کم‌توان ذهنی، اعلام کرده که در نهایت مشخص شده که این جوان فلسطینی هیچ سلاحی همراه خود نداشته است.

این درحالی است که شامگاه جمعه نیز صهیونیستها یک فلسطینی را در کرانه باختری به شهادت رسانده بودند.

*س_برچسب‌ها_س*