یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

حملات شدید نظامیان اسرائیلی به کرانه باختری / چند نفر به شهادت رسیدند؟+ عکس

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
حملات شدید نظامیان اسرائیلی به کرانه باختری / چند نفر به شهادت رسیدند؟+ عکس

نظامیان اشغالگر صهیونیست در ادامه اقدامات وحشیانه خود در کرانه باختری، یک نوجوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

به گزارش فلسطین الیوم، یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری امروز نیز ادامه یافت.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به منطقه «عزبه الجراد» در طولکرم در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی به شدت از ناحیه دست زخمی شد.

همچنین در جریان یورش صهیونیست های اشغالگر به روستای «برقا» در شرق رام الله، نظامیان ارتش رژیم صهیونیست اقدام به تخریب اثاثیه منازل در این روستای واقع در کرانه باختری کردند.

در شهر رام الله نیز نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان تیراندازی و او را زخمی کردند.

این در حالی است که نظامیان اشغالگر در جریان یورش به منطقه «الطیره» در شهر رام الله به خانواده اسیر «ایسر البرغوثی» اخطاریه تخریب منزل خانوادگی دادند.

از سوی دیگر، سازمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد که نیروهای این سازمان یک مجروح فلسطینی را که به شدت از ناحیه سینه زخمی شده بود، به بیمارستان منتقل کردند.

همزمان منابع خبری اعلام کردند که این نوجوان که بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شده بود، به شهادت رسیده است.

به گزارش منابع محلی، «خالد عرقاوی» نوجوان فلسطینی ساکن رام الله که به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

جوانان فلسطینی در جریان مراسم تشییع این نوجوان، شعارهایی علیه اشغالگران سردادند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به مسجدی در طولکرم در کرانه باختری خبر داده و اعلام کردند که مبارزان فلسطینی، اشغالگران را در جریان یورش به شهر طولکرم به گلوله بستند.

اخبار دیگر حاکی است که اشغالگران یک فلسطینی به نام «یحیی السید» را پس از اقامه نماز صبح در جریان یورش به طولکرم بازداشت کردند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

حملات شدید نظامیان اسرائیلی به کرانه باختری / چند نفر به شهادت رسیدند؟+ عکس 2