شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبدالهیان در توییتی نوشت: تروریسم مذموم و محکوم است هم در تقسیم هم شاه چراغ و هر جای عالم.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان اقدام تروریستی و هدف قرار دادن انسان‌های بی گناه در استانبول را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به طرح برخی پرسش‌ها از متولیان مدیریت آلودگی هوا پرداخت و گفت: تا کی باید خون دل این دو خودروساز داخلی را بخوریم؟ تا کی باید خودروی ضعیف به مردم تحویل دهیم؟ چرا نمی‌توانیم از خودرو‌های با کیفیت بالاتر استفاده کنیم؟ چرا نباید خودرو‌های هیبریدی و برقی تولید کنیم و سرعت تولید آن پایین است؟ تا کی باید به خودروسازان و سازندگان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور ترکیه پیام تسلیت دولت آمریکا در مورد انفجار روز گذشته استانبول را نپذیرفت و گفت: دیگر این اقدام های خائنانه را تحمل نمی‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری آناتولی اعلام کرد که وزیر کشور ترکیه پیام تسلیت دولت آمریکا در پی انفجار روز گذشته استانبول را نپذیرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشور به اقدام تروریستی روز گذشته (یکشنبه) استانبول واکنش نشان داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی با معرفی بیمه بیکاری به‌عنوان یکی از خدمات و حمایت‌های مهم حوزه بیمه اجتماعی، به برخی از پرتکرارترین پرسش‌ها در این زمینه پاسخ گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس اداره مدیریت بحران منطقه 11 گفت: سیاست گذاری سوله‌های بحران برای پوشش دادن تمامی شهروندان نیست و بلکه تجهیزات لازم برای امدادرسانی اولیه است.

خبرگزاری دانا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: فضای اورژانس در بیمارستان طارم طراحی شده و کارهای نقشه برداری انجام شده است، اما منتظر اقداماتی در خصوص جذب اعتبارات هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، نشست خبری پنجاه و دومین جشنواره فیلم رشد که قدیمی ترین جشنواره فیلم ایران است برگزار شد. در این نشست ضمن رونمایی از پوستر این دوره از جشنواره از مادر شهید حمید مین لو مطلق از شهدای مدرسه البرز که در دفاع مقدس به شهادت رسیده تقدیر شد. در ابتدای نشست خبری جشنواره بین المللی فیلم رشد حجت الاسلام و المسلمین علی لطیفی معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه کشورمان به حمله تروریستی روز گذشته (یکشنبه) استانبول واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

تلویزیون سعودیِ «ایران اینترنشنال» یکی از رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی است که در جنگ ادراکی کنونی اقدامات متعددی در راستای هدف قرار دادن امنیت ملی کشورمان و تلاش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است. طبیعی است در جنگی که امروز در آن قرار داریم تنها نمی‌توان سازمان‌هایی را که نسبت به عملیات‌های مسلحانه تروریستی اقدام می‌کنند را سازمان تروریستی نامید بلکه سازمان‌هایی...