شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طناز طباطبایی در استوری اینستاگرامش درباره کمیته اضطرار و بحران تهران نوشت: هر سال صورت مسئله پاک میشه و این مردم هستند که نباید بیرون بیان.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیرامور خارجه کشورمان به حمله تروریستی روز گذشته استانبول واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس یزد از حادثه تصادف شبانه یک دستگاه اتوبوس یا تریلر در استان یزد و مصدومیت 17 نفر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ضمن تسلیت به ملت و دولت ترکیه در پی اقدام تروریستی استانبول، گفت: تروریسم محکوم است، هم در تقسیم، هم شاهچراغ و هر جای عالم.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور فرانسه که در روزهای اخیر در حمایت از اغتشاش و آشوب در ایران کم نگذاشته، ادعاهایی جدید را مطرح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

درختان افتاده روی زمین که چندین سال از آن گذشته و کاملاً خشک شده است همانند بنزین عمل کرده و به محض آتش‌سوزی، به سختی خاموش می‌شود. از طرفی این درختان با وقوع سیل، وارد روستا‌های اطراف شده و به زیرساخت‌هایی نظیر پل‌ها، جاده‌ها و زمین‌های کشاورزی آسیب جدی می‌زنند، بنابراین برای جلوگیری از تخریب سازه‌ها و ساختار‌های زیربنایی استان‌های همجوار جنگل‌ها، جمع‌آوری درختان افتاده و شکسته جنگلی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنانی درباره استفاده نیروهای شهرداری از لباس‌های یگان ویژه و ضدگلوله که موجب شد شائبه‌هایی درباره حضور نیرو های شهرداری در اعتراضات خیابانی ایجاد شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک نفر یک 10هزار تومانی سمتم گرفت! دنیا ایستاد، ساعت ایستاد، صدای اذان ایستاد اما اسکناس در دست مرد مقابل صورتم تکان می‌خورد؛ سرم تیر کشید: «یعنی زنی اینجا نمی‌آید، مگر آنکه نیازمند باشد؟»

وب‌گاه عصر ایران

عباس عبدی گفت: یک‌دهه توقف مطلق کردیم و بعد می‌گوییم همه جای دنیا همین است. همین ایده خطرناک است که مدام می‌گوییم همه جای دنیا همین است. نسل جدید دارای ریا و دروغ نیست. نسل جدید فقط به این دلیل به خیابان آمدند. من را اگر به بازجویی ببرند می‌دانم بازجو چه می‌خواهد، به خواست او حرف می‌زنم، اما این نسل ریا نمی‌کند و اصلا نمی‌فهمد بازجو چه می‌خواهد. / ناصر ایمانی: باید به خواسته‌های نسل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دموکرات ها کنترل سنای ایالات متحده را در دست گرفتند و در عین حال پیش بینی شده که مانع از آن می شوند تا جمهوری خواهان اکثریت آرای مجلس نمایندگان را از آن خود کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قاتل نامرئی این روزها در کمین بسیاری از غافلان نشسته است و در چشم برهم زدنی جان می‌ستاند.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: حریق سنگین انبار لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال مشهد با تلاش بیش از 70 آتش نشان مهار شد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس پیشگیری فراجا اقدامات و عملکرد پلیس راه آهن را در 7 ماهه سال جاری تشریح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

شهردار تهران می‌گوید شهرداری هیچ‌وقت اتوبوس‌ها را برای بستن میدان‌ها استفاده نکرده است: «ما دنبال این هستیم که راه‌ها را باز کنیم تا ترافیکی ایجاد نشود، آن وقت شما می‌گویید اتوبوس‌ها را گذاشتیم تا راه را ببندیم؟»

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از لحظه دستگیری عامل بمب‌گذاری در استانبول منتشر شده است.

وب‌گاه فرارو

شب بیستم آبان، جوان گل فروش مشغول فروش گل هایش بود که ناگهان سروصدای عجیبی از گل فروشی به گوش رسید. رهگذران و کسبه محل در حالی به آن سوی میدان ابوطالب مشهد خیره شدند که نزاع هولناکی در گل فروشی رخ داده بود. در این میان، جوان 28 ساله‌ای که از دوستان گل فروش بود هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و نقش بر زمین شد.