یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه مشرق نیوز

حسین براتی بسیجی ناحیه مالک اشتر مشهد پس از یک ماه تحمل جراحتهای ناشی از شلیک گلوله اغتشاشگران سحرگاه امروز در بیمارستان به فیض شهادت نایل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با فروکش کردن اغتشاشات اخیر و کاهش هیجانات، رفته‌رفته فضای عقلانی حاکم می‌شود و فرصتی است برای تبیین بسیاری از اتفاقات بزرگ و کوچک این روزها. انگیزه این افراد از بازنشر اخبار دروغ چیست؟

خبرگزاری تسنیم

در شرایطی که کارگر مطالباتی از کارفرما داشته باشد، میتواند مبنی بر اینکه "بدون میل و اراده، شغل خود را از دست داده است" به اداره کار شکایت کند تا طی پروسه قانونی، علاوه بر دریافت مطالبات خود، بصورت خودکار مشمول بیمه بیکاری شود.

وب‌گاه فرارو

درختان افتاده روی زمین که چندین سال از آن گذشته و کاملاً خشک شده است همانند بنزین عمل کرده و به محض آتش‌سوزی، به سختی خاموش می‌شود. از طرفی این درختان با وقوع سیل، وارد روستا‌های اطراف شده و به زیرساخت‌هایی نظیر پل‌ها، جاده‌ها و زمین‌های کشاورزی آسیب جدی می‌زنند، بنابراین برای جلوگیری از تخریب سازه‌ها و ساختار‌های زیربنایی استان‌های همجوار جنگل‌ها، جمع‌آوری درختان افتاده و شکسته جنگلی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور ترکیه همچنین اظهار داشت که دستور انجام این بمب‌گذاری از مرکز فرماندهی پ. ک. ک و ق. س. د در منطقه «عین‌العرب» (کوبانی) واقع در شمال سوریه صادر شده و عامل این حمله نیز از طریق شهر عفرین وارد ترکیه شده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین دوره مراسم اختتامیه جشنواره فیلم مدرسه با مشارکت جنبش کودکان برای کودکان و با حضور مسئولان و شخصیت‌های فعال در حوزه کودکان، جمعی از معلمان و دانش آموزان مقطع ابتدایی و خانواده‌های شهدا و کودکان آسیب دیده از تروریسم مقارن با روز جهانی کودک در سالن همایش حوزه هنری تهران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که هیچ ایرانی در بین کشته شدگان حادثه تروریستی استانبول نیست.

وب‌گاه گسترش

سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه با اعلام خبر بازداشت یک زن به‌عنوان عامل بمب‌گذاری در استانبول، گروهک تروریستی «پ. ک. ک» را مسئول این انفجار توصیف کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امیر اعتمادی از اعضای گروهک فرشگرد در یک افشاگری اعلام کرد که یکی از کسانی که به دیدار مکرون رفته کارش تیغ زدن زندانیان به اسم حقوق بشر است!

خبرگزاری دانا

با مرور سرمقاله و یادداشت‌های روز روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور، مطالبی از جمله گاز اشک‌آور فرانسوری و باتوم آلمانی، بازگشت تروریست های منافق در فتنه 1401، زن، زندگی، آزادی را چگونه باید فهمید به چشم می‌خورد.

وب‌گاه فرارو

دیدار تیم‌های بشیکتاش و آنتالیا اسپور از هفته چهاردهم لیگ ترکیه در پی وقوع انفجار انتحاری در استانبول لغو شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه امروز (دوشنبه) از بازداشت یک زن که مظنون به عاملیت در بمب‌گذاری روز گذشته در استانبول است، خبر داد. سویلو طی نشست خبری در استانبول با اشاره به بازداشت زنی که بمب را در خیابان استقلال مشرف به میدان تقسیم در این شهر رها کرده بود، گفت گروهک تروریستی «پ. ک. ک» و شاخه آن در شمال سوریه یعنی «پ. ی. د» مسئول این حمله تروریستی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در لیست نهایی تیم ملی یک بازیکن جدید حضور داشت.