شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: عصر امروز دختری 18 ساله با پریدن از پل میدان انقلاب اراک دست به خودکشی زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل سازمان ملل متحد انفجار مرگبار روز گذشته در خیابان استقلال استانبول را محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌های ترکیه‌ای امروز (دوشنبه) تصاویر لحظه بازداشت عامل بمب‌گذاری و انفجار تروریستی در محله «بی‌اوغلو» واقع در استانبول را منتشر کردند.

وب‌گاه الف

حزب الله لبنان دوشنبه شب در بیانیه‌ای حمله تروریستی شهر استانبول را که به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از غیرنظامیان منجر شد، به شدت محکوم کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان گفت: 25 هزار جلد کتاب امسال توسط مردم شریف استان به کتابخانه عمومی اهدا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان دوشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که همه جهان به ویژه دولت‌ها و ملت های منطقه ما باید مواضع قاطع در برابر گروه‌های تروریستی در همه سطوح اتخاذ کنند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از اقناع اکثر نمایندگان از پاسخ های وزیر بهداشت در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

هر دو طرف روس و اوکراین بارها یکدیگر را به استفاده از مواد منفجره در تحریب سد متهم کرده‌اند. تخریب این سد باعث ایجاد سیل در پائین دست سد و ویرانی‌های بیشتر در اطراف خرسون خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان انتقال خون مراغه بر اثر گاز گرفتگی در مهمانسرای سازمان انتقال خون درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌های ترکیه انتشار تصویری نوشتند که عامل حمله تروریستی دیروز در استانبول، «ژیان توسون» شهروند اهل ترکیه و متولد دیاربکر از استان‌های کردنشین این کشور است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «آلینا رومانوفسکی» سفیر ایالات متحده آمریکا در عراق در بیانیه‌ای در حمایت از تروریست‌ها از به عملیات سپاه پاسداران علیه تروریست‌های تجزیه‌طلب اقلیم شمال عراق واکنش نشان داد. رومانوفسکی به نیابت از دولت ایالات متحده در این بیانیه ضدایرانی اعلام کرد: «ایالات متحده، جدیدترین حمله پهپادی و موشکی در منطقه کردستان را محکوم می‌کند و از ایران می‌خواهد...

خبرگزاری دانا

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط دریافت بیمه بیکاری گفت: پرداخت مقرری بیمه بیکاری فردی که در حین دریافت مقرری بازداشت یا زندانی شود، متوقف نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل و انجام معاینات اولیه مشخص شد که این فرد که رئیس سازمان انتقال خون شهرستان مراغه بود، بر اثر نشت گاز وسیله گرمایشی هنگام استحمام، دچار گاز گرفتگی و مسمومیت شده و جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه عصر ایران

بیمه بیکاری یکی از خدماتی است که تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان واجد شرایط ارائه می‌کند. از نظر قانون بیمه بیکاری، بیکار کسی است که خارج از اراده خود و تحت تأثیر برخی عوامل بیکار شده و در عین حال آماده به کار است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: توسعه فناوری جمع آوری، استفاده و ذخیره‌سازی کربن‌، تولید و صادرات هیدروژن، توسعه فناوری‌های دیجیتال در حوزه انرژی و استفاده از مکانیسم‌های تامین اقلیمی از فرصت‌های پیش روی ایران در دوران گذار انرژی است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از پر و مسدود شدن بیش از 8400 حلقه چاه غیر مجاز در این استان خبر داد.