شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه دو برابر سهم جمعیتی گاز گلخانه ای تولید می کنیم، گفت: ایران پس از کشورهای چین، آمریکا، هند، روسیه و ژاپن در رتبه ششم انتشار دی اکسیدکربن در جهان است.

خبرگزاری مهر

دهمین جلسه قرار سه‌شنبه های انتشارات شهید کاظمی با محوریت نقد و بررسی کتاب «شمرون کناردون» فردا سه‌شنبه 24 آبان برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر کل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان منابع طبیعی از فرسایش سالانه 16.4 تن خاک در هکتار در کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست دادسرای جنایی تهران علت درگذشت «یلدا آقافضلی» را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

طبق اعلام پزشکی قانونی در معاینات به عمل آمده از جسد هیچ گونه آثار کبودی و ضرب و شتم و شکستگی روی بدن متوفی مشاهده نشده است. پزشکی قانونی برای تعیین علت فوت آزمایش سم شناسی گرفته است که نتایج آزمایش سم شناسی نشان می‌دهد یلدا آقافضلی به علت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه از دنیا رفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر ایالات متحده آمریکا در عراق از عملیات سپاه پاسداران در شمال عراق انتقاد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: تعداد هواپیماهای زمین گیر در کشور قابل قبول نیست و در جهت رفع این مشکل باید برنامه ریزی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نگاهداری با بیان اینکه 2 برابر سهم جمعیتی گاز گلخانه‌ای تولید می‌کنیم، گفت: ایران در رتبه ششم انتشار دی اکسیدکربن در جهان قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بیانیه این سازمان ادعا شده که «مردم ما و جامعه دموکراتیک به خوبی می‌دانند که ما هیچ ارتباطی با این حادثه نداریم و اینکه ما به صورت مستقیم افراد غیرنظامی را هدف قرار نمی‌دهیم و اقداماتی که شهروندان را هدف قرار دهد را نمی‌پذیریم.»

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عملکرد ضعیف 2خودروساز داخلی و تاثیرات آن بر آلودگی هوا گفت: موضوع اصلی آلودگی هوا به دستگاه‌های اجرایی و دولت برمی‌گردد. البته در قانون هوای پاک شرح وظایف هریک از 21 دستگاه مرتبط به طور دقیق مشخص شده است.

خبرگزاری دانا

سرپرست دادسرای جنایی تهران در رابطه با فوت یلدا آقافضلی گفت: تحقیقات به عمل آمده قضایی نشان می‌دهد که در خصوص فوت یلدا آقافضلی فرضیه خودکشی مطرح نیست و این فرد به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر از نوع شیشه جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از 95 تن اموال سرقتی در هفت ماهه اخیر خبر داد و گفت: امسال در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز 153 نفر دستگیر و مقادیر قابل توجهی کالا و ارز قاچاق کشف و ضبط شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، بابک نگاهداری در تشریح وضعیت مصرف انرژی و شاخصه‌های آن در کشور، گفت: کشور ما در طی 50 سال گذشته با 2 درجه افزایش دما، 55 میلی متر کاهش بارش و 270 میلی متر افزایش تبخیر روبه رو شده است. وی با بیان اینکه ایران هم قربانی تغییر اقلیم است و هم در رده بزرگترین منتشرکنندگان گاز‌های گلخانه‌ای قرار دارد،...

وب‌گاه خبر آنلاین

محیا نیوز نوشت: شرایط این روزها به نحوی رقم خورده که همه را از "مهاجرت دست جمعی پزشکان" نگران کرده و موضوع مهاجرت پزشکان و متخصصان به یک موضوع جدید نگران کننده برای حال و آینده کشور تبدیل شده است.

خبرگزاری تسنیم

«رها و انگشتر جادو» با فضای قصه‌های قدیمی ایرانی در نمایش خانگی وارد شده و در میان آثار ثبت نامی در جشنواره فیلم رشد حضور دارد.