یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه فرارو

در بودجه 1401 شاهد افزایش 25 تا 28 درصدی عوارض نرخ پارک حاشیه‌ای هستیم که بر اساس مدت زمان توقف نیم‌ساعت اول رایگان و تا دوساعت توقف برای خودرو‌های سواری و وانت‌بار از 1250 تومان در سال جاری به 1600 تومان و بعد از دوساعت از 1600 به 2هزار تومان افزایش نرخ خواهیم داشت و برای کامیون و مینی‌بوس نیز این نرخ 25 تا 28 درصد افزایش می‌یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرستاد حقوق بشر قوه قضائیه برخی اظهارات رسانه‌ای مبنی بر تحت بازداشت بودن 14 هزار نفر در ایران در جریان اغتشاشات را رد کرد و گفت: چنین مساله‌ای اصلا صحیح نیست.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از بهره‌برداری فاز نخست طرح ساماندهی روددره فرحزاد تا بهار آینده خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه از پل آبشار تا پل خوشمرام تکمیل خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جمعه سیزدهم آبان ماه جاری، ماموران کلانتری 152 خانی‌آباد در تماس تلفنی کشف جسد دختر 5 ساله‌ای را در پارک ولایت به محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

وب‌گاه عصر ایران

فضای مجازی نقش بسیار مخربی را ایفاء کرده است. ما فضای مجازی را یک شخصیت مستقل نمی بینیم. فضای مجازی را تابعی از قدرت ها و برخی از این کشورها که از این آشوب ها در جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند، می دانیم.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر درباره وضعیت کشور به لحاظ سیل و آبگرفتگی اظهارداشت: طی 48 ساعت گذشته 5 استان ایلام، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان متأثر از سیل و آبگرفتگی شده است.

خبرگزاری تسنیم

احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد؛ جمعیت هلال احمر کشور از اعلام آماده‌باش در 5 استان خبر داد.

خبرگزاری دانا

قدمی با بیان اینکه 6 تیم برای رفع آبگرفتگی‌ها در خرم‌آباد اعزام شدند، گفت: 4 نفر گرفتار در طبیعت گنجینه کوهدشت نجات پیدا کردند.

خبرگزاری دانا

زارعی با اشاره به بارش باران در سطح استان، گفت: هم اکنون تردد در همه محورهای لرستان برقرار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی طی امروز در پنج استان خبر داد و برای تهران و کرج مجدداً هشدار آلودگی هوا صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این حادثه منجر به انفجار لحظه‌ای و خسارت به اتاقک نگهبانی شده بود و آتش‌سوزی نداشت؛ آتش‌نشانان با حضور در محل ضمن ایمن سازی فرد مصدوم را از محیط خارج و سریعا برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

غریب آبادی برخی اظهارات رسانه ای مبنی بر تحت بازداشت بودن 14 هزار نفر در ایران در جریان اغتشاشات را رد کرد و گفت: ما کاملا این رقم را رد می کنیم. چنین چیزی اصلا صحیح نیست.

خبرگزاری دانا

معاون امور بین الملل قوه قضاییه گفت: اجازه نمی دهیم روایت غلط و عنادآمیز کشورهای غربی و آمریکا، اذهان کشورها را منحرف کند."