یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه فرارو

بیشتر شدن بارش‌ها در مرکز لرستان طی امروز جمعه، سبب آب گرفتگی معابر و خیابان‌های شهر خرم آباد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه کردستان گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دهگلان - سنندج، منجر به مصدومیت چندین نفر شد که حال یکی از آن ها وخیم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جزیره قشم و جزیره هرمز از جزایر خاص و جذاب خلیج‌فارس است که محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران و توریست‌ها دارند.

خبرگزاری مهر

غریب آبادی با بیان اینکه به دنبال اغتشاشات رخ داده مدعیان دروغین حقوق بشر ندای حمایت از مردم ایران سرداده‌اند افزود: اینها همان مردمی هستند که زندگی‌شان با تحریم آمریکا به خطر افتاده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عصر روز چهارشنبه مردی در تماس با اورژانس 115اردبیل گفت که چند نفر از اعضای خانواده‌اش دچار گازگرفتگی شده‌اند و نیاز به کمک دارند.

وب‌گاه الف

کاظم غریب آبادی معاون بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر اظهار داشت که به نیویورک سفر کرده است تا "روایتی صحیح از وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران و اغتشاشات اخیر و نقش مخرب برخی کشورها ارائه کنیم و اجازه ندهیم روایت غلط و عنادآمیز کشورهای غربی و آمریکا، اذهان کشورها را منحرف کند."

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف و وزش باد شدید 5 روزه در 21 استان خبر داد و نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در 5 استان هشدار صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان هواشناسی، بارش باران همراه با رعدوبرق در مناطق مستعد تگرگ، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف همراه با وزش باد شدید امروز (شنبه) در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان پیش‌بینی شده است. اثر مخاطره نیز جاری شدن روان‌آب، آب‌گرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، سیلاب...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامانه کروتال از 2 بخش شامل واحد فرماندهی و واحد آتش تشکیل می‌شود. اجزای هر یک از دو بخش روی خودروی 4 چرخ متحرک P4R سوار هستند که زره‌پوش بوده و در مقابل گلوله‌های کالیبر سبک و همچنین ترکش مقاوم است.

خبرگزاری دانا

حسن‌زاده نتیجه ارزیابی تیم‌های اعزامی به مناطق زلزله‌زده را عدم خسارت مالی و جانی عنوان کرد.

وب‌گاه فرارو

ساعت 22:14 دیشب زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر در عمق 18 کیلومتری زمین بخش‌های فین و مرکزی بندرعباس را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهادری جهرمی گفت: در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از 10 درصد پیشرفت داشته اما در یک سال اول دولت 30 درصد رشد و در مجموع 40 درصد رشد را نشان می دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعه سیزدهم آبان ماه جاری، ماموران کلانتری 152 خانی‌آباد در تماس تلفنی کشف جسد دختر 5 ساله‌ای را در پارک ولایت به محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موشک‌های هایپرسونیک نسلی از موشک‌هاست که سرعتی بیش از 5 برابر سرعت صوت دارند و به دلیل همین سرعت بالا، رهگیری‌شان با سامانه‌های پدافندی رایج تقریباً ناممکن و انهدام آن‌ها با سلاح‌های لیزری امکان‌پذیر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهادری جهرمی سخنگوی دولت: فیلترینگ به گونه‌ای تدبیر شد که مردم از پیام رسان خارجی به پیام رسان داخلی کوچ کنند

وب‌گاه عرشه آنلاین

صداپیشه بتمن در سن 66 سالگی درگذشت.