یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری 14 مسافر داشته که در مسیر دهگلان به سنندج با گاردیل کنار جاده برخورد و واژگون می‌شود، افزود: در این حادثه سر صحنه کسی فوت نکرده، اما حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده به طوری‌که دست یکی از آنان قطع شده و دیگری در حال احیا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سابقه، باورها، عملکرد، دستاوردها، سن پایین و از همه مهم‌تر رفتار و منش دسنتس باعث شد بخشی از بدنه‌ی جمهوری‌خواه، او را گزینه‌ی بهتری برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 بدانند. البته این گمانه‌زنی‌ها به مذاق ترامپ خوش نیامده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس از بررسی لایحه عضویت ایران به سازمان همکاری‌های شانگهای در جلسه امروز خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در این نشست، جان آلترمن دیگر مقام سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: این کارزار به اصطلاح "فشار حداکثری" دولت ترامپ علیه تهران بود که شکست خورد زیرا متحدان ایالات متحده در آن شرکت نداشتند.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: ساختمان‌های پایتخت دارای شناسنامه ایمنی می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: طبق هشدار هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روز‌های جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار تهران گفت: تیم‌های ارزیابی برای ایمنی کالبدی شهر کار خود را شروع کردند تا بتوانیم برای هر ساختمان ناایمن یک شناسنامه داشته باشیم.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای شهر تهران گفت: تهران شهری حادثه خیز است و اگر زلزله‌ای در پایتخت رخ دهد فاجعه‌ای بزرگ صورت می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راه کردستان گفت: یک دستگاه اتوبوس در محور دهگلان - سنندج، منجر به مصدومیت چندین نفر شد که حال یکی از آنها وخیم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران کشور، در خصوص نصب ایستگاه‌های زلزله‌نگاری در کشور توضیح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: داده‌های مرکز آمار ایران نشان می‌دهد در مهرماه امسال از 53 قلم کالای خوراکی، 28 قلم افزایش قیمتی بالاتر از میانگین نرخ تورم عمومی نقطه‌ای داشته‌اند، اما نکته نگران‌کننده‌تر، کاهش مصرف برخی کالاها و جایگزینی آن با چیزی است که در ادبیات اقتصادی به «کالای پست» معروف است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - شهید بهادر آزادی شیری از اهالی شهرستان فسا از شهدای حمله تروریستی چهارم آبان 1401 به حرم شاهچراغ (ع) است، شهیدی که در آن روز همراه با همسر خود به شیراز آمده و در زمان تشرف به حرم مطهر، توسط فرد مسلح به شهادت رسید و همسرش نیز سخت مجروح شد، همچنانکه هنوز در بیمارستان بستری است.