یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان مدیریت بحران کشور بیان کرد: این سوله ها فقط برای زمان بحران است، اما سایر اقدامات هم در ان انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دهگلان سنندج، منجر به مصدومیت چندین نفر شد که حال یکی از آنها وخیم است.

خبرگزاری دانا

سیفی رئیس شورای شهر یزد در ساعات زیادی خیابان‌های شهر یزد به شدت با ترافیک سنگین روبرو می‌شود که چنانچه نیاز به ایجاد معابر جدید یا اصلاح هندسی تقاطع‌ها برای حل این مشکل است باید اقدام لازم انجام گیرد

وب‌گاه فرارو

زاکانی گفت: لیست اعلام کردن کار اشتباهی است و اگر لیست را ارائه کنیم از فردا کسی در شهر نمی‌ماند مهم این است که این ساختمان‌ها ایمن شوند و در گذشته به همه چیز به صورت تک‌بعدی نگاه می‌شده است و مشکل این ساختمان‌های ناایمن تنها از لحاظ آتش نشانی مورد بررسی قرار گرفته، اما همه چیز ایمنی آتش نشانی نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

زمان طلایی درمان بیماران سکته مغزی، کمتر از 4.5 ساعت است و باید توجه داشت که هر ثانیه تاخیر در روند درمان این بیماران، با ضایعات ناگواری همراه خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: در 9 ماهه ابتدای امسال بیش از 80 درصد دفاتر اسناد رسمی یک‌پنجم سقف درآمد را محقق نکرده‌اند و بیش از 60 درصد دفاتر در دهک‌های بسیار پایین درآمدی قرار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است، گفت: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی در زمان بارندگی و به دلیل مخاطراتی که برای راکبین وجود دارد، رانندگی برای موتورسواران ممنوع است.

وب‌گاه عصر ایران

برنج چیزی نیست که بتوان از سبد غذایی حذف کرد. در مقابل، بخش تقاضا به دلیل گران‌تر شدن قیمت برنج، به سمت دو کالای جایگزین رفته است: سیب‌زمینی و ماکارونی. قیمت ماکارونی بعد از آزادسازی نرخ آرد و نان، به‌شدت بالا رفته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است.

وب‌گاه الف

شهردار تهران در واکنش به فاسد شدن مواد غذایی در سوله‌های مدیریت بحران که توسط یکی از اعضای شورای شهر تهران مطرح شده بود، گفت: در سوله‌های مدیریت بحران مواد غذایی نگهداری نمی‌شود.

خبرگزاری مهر

رشتخوار فرماندار رشتخوار گفت: برخورد سه خودروی پژو 405، وانت نیسان و خاور در محور رشتخوار به تربت حیدریه، دو کشته و دو مجروح برجا گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طرح نحوه تشکیل اجتماعات در کمیسیون امور داخلی کشور و لایحه الصاق ایران به سازمان همکاری‌های شانگهای در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وی در پاسخ به سوالی، مبنی بر چرایی عدم انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن تهران بیان کرد: لیست اعلام کردن کار اشتباهی است و اگر لیست را بدهیم از فردا کسی در شهر نمی‌ماند.

وب‌گاه گسترش

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ پرتصادف‌ترین روزهای سال را ایام بارندگی اعلام کرد.