یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طرح نحوه تشکیل اجتماعات در کمیسیون امور داخلی کشور و لایحه الصاق ایران به سازمان همکاری‌های شانگهای در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وی در پاسخ به سوالی، مبنی بر چرایی عدم انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن تهران بیان کرد: لیست اعلام کردن کار اشتباهی است و اگر لیست را بدهیم از فردا کسی در شهر نمی‌ماند.

وب‌گاه گسترش

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ پرتصادف‌ترین روزهای سال را ایام بارندگی اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

چگنی با اشاره به اینکه سیلاب شب گذشته به برخی از منازل روستاهای خرم‌آباد خسارت‌زده است، گفت: با توجه به ادامه بارش‌ها، نیروهای ستاد بحران در آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه منیبان

شهردار تهران با اشاره به اینکه تهران مخاطرات متعددی دارد، گفت: زلزله، طوفان، سیلاب و فرونشست زمین چهار مخاطره اصلی شهر تهران هستند.

وب‌گاه الف

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 156 نفر در جریان وقوع سیل و آبگرفتگی در پنج استان کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در این مدت 50 مورد عملیات رهاسازی از سوی امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر انجام شده که در جریان آن 48 مصدوم حوادث ترافیکی نجات داده شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار تهران گفت: لیست اعلام کردن کار اشتباهی است و اگر لیست را بدهیم از فردا کسی در شهر نمی‌ماند.

خبرگزاری دانا

محسن روحی گفت: تالار مرکزی شهر کرمان تا پایان سال در دی‌ماه و یا بهمن‌ماه افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: در سوله‌های مدیریت بحران مواد غذایی نگهداری نمی‌شود.

خبرگزاری دانا

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی در خصوص وضعیت جوی همراه با دستورالعمل‌ها و توصیه‌های مرتبط با این هشدار خطاب به فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران از صدور شناسنامه‌های ایمنی برای ساختمان‌های بالای 6 طبقه شهر تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: تهران به عنوان یکی از 10 شهر بحران‌زا در بین شهرهای کشور محسوب می‌شود که مخاطرات زیاد طبیعی از جمله سیل، زلزله را دارد.