یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارشگران بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی مشخص شدند

وب‌گاه عرشه آنلاین

گلکسی A73 به‌عنوان گران‌ترین میان‌رده‌های سامسونگ با فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایت 15 میلیون فروخته می‌شود. با این پول آیفون SE نسخه 2022، گلکسی S20 FE 5G و 11T Pro در دسترس هستند

وب‌گاه 55 آنلاین

در پی این زلزله، دو تیم ارزیاب هلال‌احمر هرمزگان به منطقه اعزام شدند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: زمانی که احمد قصیر به مقر حاکم نظامی اسرائیل در صور حمله کرد و آنرا ویران کرد، این ویرانی صرفا منجر به ویرانی آن ساختمان با آن حجم تلفات زیاد نشد، بلکه تمام برنامه‌ها و امیدهای اسرائیل را ویران کرد و از این نقطه رژیم اسرائیل به شکل جدی به عقب نشینی فکر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور تیم‌های سحر در حوادث و بلایا، از بازتوانی این تیم‌ها و افزایش تعداد آن‌ها به 391 تیم خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در چارچوب مرحله پنجم انتخابی جام جهانی، امروز عصر و در سالن بسکتبال آزادی تیم‌های ایران و چین به مصاف هم رفتند. در مراسم آغازین این مسابقه ملی پوشان بسکتبال هیچ کدام سرود جمهوری اسلامی را نخواندند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ری درخصوص حادثه آموزشگاه دخترانه آرمینه مصلی‌نژاد و فیلم منتشرشده از سوی رسانه‌های معاند اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

فاصله‌های این زلزله 26 کیلومتری بندرعباس، 38 کیلومتری فین و 38 کیلومتری قلعه قاضی، هرمزگان گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهور کره‌جنوبی از استراتژی جدید این کشور در منطقه اقیانوس هند و آرام به منظور تقویت آزادی، صلح و رفاه در این منطقه رونمایی کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین لرزه ای در بندر عباس جمعه، 20 آبان 1401 در 22:14:09 به وقوع پیوست.

وب‌گاه 55 آنلاین

ساعتی قبل لرستان شاهد سیلاب و بارش باران شدیدی بود

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از روسای دانشگاه‌ها درخواست کرد تا با دانشجویان و تشکل های هنجارشکن در جریان اتفاقات اخیر برخورد کنند. متن این بیانیه به شرح زیر است: فَأَمَا الَذینَ فی قُلُوبِهِم زَیغ فَیتَبِعُونَ ما تَشابَهَ مِنهُ ابتِغاءَ الفِتنَهِ آنان که در دل‌هایشان انحراف است، تنها آیات متشابه را پیروی می کنند تا به این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قبل از هرچیز باید بدانید که دو عامل در کیفیت خواب شبانه نقش بسیار مهمی بازی می‌کنند: عامل اول مدت خواب است. به‌طور میانگین، شما نیاز دارید که هشت ساعت در شبانه‌روز بخوابید. البته ممکن است با توجه به فیزیولوژی‌های بدنی مختلف، این عدد برای برخی متفاوت باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو گروه ارزیاب به منطقه زلزله زده بندرعباس اعزام شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

همکاری باشگاه نفت آبادان و فیروز کریمی به پایان رسید.