یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زلزله‌ای با قدرت 4.5 ریشتر دقایقی قبل بندرعباس را به مدت چند ثانیه لرزاند و مسوولان محلی در حالت آماده باش قرار دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسنیم نوشت: اعتراف اروپا اذعان کرده است که مدرکی دال بر اینکه اثبات کند ایران، موشک در اختیار روسیه قرار داده، در اختیار ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان اطلاعات سپاه اعلام کرد تماس ها و دعوت هایی از سوی سازمان تروریستی منافقین صورت می گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا کلاهی، رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران: آسیب‌پذیرترین قشر جامعه از قطعی اینترنت آسیب دیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: حسینی درباره درباره واکنش به حوادث اخیر کشور گفت: در خارج از ایران هر جا لازم باشد، پاسخ می‌دهیم. شما شاهد بودید که مقرهای گروههای تروریستی در کردستان عراق موشک‌باران شد. ایران ممکن است اقداماتی هم انجام دهد و آن را اعلام نکند اما همه از جمله گروههای مسلح وظیفه خود را انجام می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آغوش نظام اسلامی به روی افراد خطاکاری که از رفتار خود پشیمان و نادم هستند، باز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمود صادقی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با انتشار یک توییت به تحصیلات علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت کنایه زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهر خرسون در جنوب شرقی اوکراین و در ساحل غربی رودخانه دنیپرو قرار دارد. عقب نشینی ارتش روسیه به سمت شرق رودخانه به معنی عقب نشینی کامل آنها از شهر خرسون است. این شهر در نقطه اتصال شبه جزیره کریمه در جنوب اوکراین است. کریمه نیز متعلق به اوکراین است اما روسیه آن را در سال 2014 اشغال و به خاک خود اضافه کرد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در 5 استان و همچنین آب‌گرفتگی معابر و سیلاب در مناطق مستعد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای نسبت به تماس‌های مشکوک برای دعوت به اغتشاشات و تخریب اموال عمومی از سمت منافقین هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از دعوای سید محسن دهنوی، نماینده مجلس در زمان دانشجویی اش منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با کاهش دما با رگبار باران در برخی نقاط استان البرز، پیش بینی می‌شود در ارتفاعات چالوس و طالقان بارش پراکنده برف را شاهد باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ورزش‌های خشن در دنیا زیادند. برخی‌ها از این ورزش‌های با قوانین و استفاده از لباس‌های محافظ از خشونت آن‌ها کاسته شده و در برخی هم آسیب‌های بدنی، بی‌وقفه بر پیکر شرکت‌کنندگان وارد می‌آیند. یکی از این ورزش ها سیلی زدن دو ورزشکار به همدیگر است.

خبرگزاری تسنیم

مصی علی‌نژاد حامی تروریسم با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه که به دلیل حمایتهایش از توهین به پیامبر اعظم (ص) و دین مبین اسلام در ایران به ابلیس پاریس معروف شده، با خوشحالی رسانه سعودی اینترنشنال روبرو شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرانسه، آلمان و انگلیس در بیانیه‌ای مشترک علیه ایران با تکرار ادعاهای بی‌اساس مدعی شدند: فعالیت‌های ایران برهم زننده ثبات در منطقه است و ما متعهد هستیم با آن مقابله کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این پرنده که کلاغ نوک پهن نام دارد، بزرگترین گونه‌ی خانواده کلاغ ها است و جثه‌اش در کنار عقاب در این عکس به وضوح مشخص است.