یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

این پرنده که کلاغ نوک پهن نام دارد، بزرگترین گونه‌ی خانواده کلاغ ها است و جثه‌اش در کنار عقاب در این عکس به وضوح مشخص است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی گفت: طبق رایزنی های انجام شده طی 20 روز آینده حذف تعلیق تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تا 20 روز آینده تایید می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت گفت: دولت در بازار دلار تمام قد در برابر جنگ دشمن ایستاده است و برای نقدینگی، برنامه ریزی کرده تا سرعت آن را با افزایش تجارت کاهش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این گزارش به بررسی حقایق عجیبی پرداخته خواهد شد که از وجود آنها بی‌خبرید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر امور خارجه در گفت وگو با همتای اسپانیایی خود با بیان اینکه همواره از تعامل با اروپا استقبال می‌کنیم، از مواضع و اقدامات غیرسازنده برخی کشورهای غربی در قبال اغتشاشات و حوادث تروریستی اخیر در ایران انتقاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های 3 میلیاردی تهران خواهیم پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در واکنش به صدور بیانیه تروئیکای اروپا علیه ایران، آن را «بسیار نابهنگام» توصیف کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به نیامدن تیم ملی استرالیا به تهران، اردوی ملی پوشان ایران تعطیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در پنج استان و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و ایجاد هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در تهران و کرج هشدار داد.

خبرگزاری مهر

اطلاعیه مهم سازمان اطلاعات سپاه مبنی بر تماس‌های مشکوک برای دعوت به اغتشاشات و تخریب اموال عمومی از سمت سازمان تروریستی منافقین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره واکنش ایران به توطئه‌کنندگان علیه ایران گفت: ما شهرهای موشکی در اختیار داریم و بتازگی هم از وجود موشک جدید هم خبر داده شد و سلاح‌های دیگری هم در اختیار داریم که اطلاع‌رسانی نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: نظام آموزشی ما به دلیل تبعیت از برنامه درسی دیسیپلینی، اختیار و اراده را از دانش‌آموز و معلم گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جو بایدن»‌رئیس جمهور آمریکا روز جمعه گفت که تغییرات آب و هوایی باعث تضعیف کشورهایی در جهان شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس نوشت: «جلوه باطل در هتاکی و فحاشی و رذالت و بی بند و باری است، و جلوه حق در متانت وکرامت و شهامت و وارستگی و ادب و سخت کوشی در مبارزه با تباهی ها است. این است رمز پیروزی حق بر باطل.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روزهای جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان اینتوسای، سازمان بین المللی موسسات عالی حسابرسی به عنوان مرجع جهانی دیوان محاسبات کشورهای جهان در حوزه استانداردها و روشهای کاری در حوزه حسابرسی دولتی است.