یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تاثیرات منفی اقدام سیاسی شورای حقوق بشر بر همکاری‌های ایران با غرب هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: از مجموع دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در هرمزگان 16 نفر در بازداشت هستند و مابقی با قید ضمانت و وثیقه آزاد شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این قطعنامه که برای نخستین بار پس از تسلط طالبان بر افغانستان به مجمع عمومی ارائه شده است، با تشریح وضعیت جاری بشردوستانه در این کشور، حوزه های سیاسی مرتبط با حقوق بشر، امنیت، تروریسم، مبارزه با مواد مخدر، پناهندگان و وضعیت اجتماعی - اقتصادی این کشور را مورد توجه قرار می دهد. این قطعنامه که توسط آلمان به مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارائه شد، با رای مثبت 116 کشور از جمله جمهوری اسلامی...

وب‌گاه الف

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در گفت وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل متحد با تاکید براینکه نشست شورای حقوق بشر برای دولت‌هایی که مروج خشونت و ترور هستند باید تشکیل شود نسبت به تاثیرات منفی اقدام سیاسی شورای حقوق بشر بر همکاری‌های ایران با غرب هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر بهداشت، از پرداخت تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان دارو و کاهش گمرکی مواد اولیه دارویی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی رشت گفت: در ازدحام تجمع پیاده راه فرهنگی رشت، دختری حدودا 20 ساله از ناحیه سر دچار آسیب می‌شود که خوشبختانه موضوع صدمه وارده به وی چندان جدی نبوده است.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از واژگونی اتوبوس در محور هندیجان - دیلم و مصدومیت 12 نفر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پلوسی نیز در دیدار با السیسی بر اهمیت زیادی که آمریکا برای مصر قائل است، تأکید کرد و گفت: مصر پایه و ستون امنیت و ثبات در خاورمیانه و جهان عربی است و شریک محوری برای آمریکا در منطقه محسوب می‌شود. ما از نقش موفق مصر در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی قدردانی می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدی با اشاره به بروز بیماری پارکینسون از سنین 50 سالگی به بعد، گفت: ابتلا به این بیماری قبل از 40 سالگی غیرمعمول است و قبل از 20 سالگی به ندرت رخ می دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل در نیویورک گفت: جهان باید مطمئن شود که سرزمین افغانستان پناهگاه امنی برای گروه‌های تروریستی نخواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تاثیرات منفی اقدام سیاسی شورای حقوق بشر بر همکاری ایران با غرب هشدار داد.

وب‌گاه الف

سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل در نیویورک گفت: جهان باید مطمئن شود که سرزمین افغانستان پناهگاه امنی برای گروه‌های تروریستی نظیر داعش، القاعده و گروه‌های وابسته نخواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

کسانی که چهل سال است برای آرزوهای ناکامشان؛ روزشماری می کنند، و نظام، طبق پیش‌بینی‌هایشان تا به حال، بارها و بارها در دهه شصت، هفتاد، هشتاد و نود سقوط کرده است، چطور می‌توانند به دیگران پُز «واقع بینی» بفروشند و به ما تصویر درستی از واقعیت بدهند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

هافبک ایرانی کایسری اسپور در شب برتری این تیم مقابل سیواس بلدیه اسپور به میدان رفت.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تاثیرات منفی اقدام سیاسی شورای حقوق بشر بر همکاری‌های ایران با غرب هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز و سایر نقاط کشور خبر داد.