یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

روایت مادر یکی از زندانیانی که به دلایل نامشخص در زندان مرکزی اصفهان جانش را از دست داده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان در گفت وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل متحد، گوترش را در جریان تبادل پیام‌های اخیر میان ایران و آمریکا در چارچوب ایفای نقش اتحادیه اروپا در مذاکرات وین قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد افغانستانی که به اتهام قتل عمد با سلاح گرم پای میز محاکمه ایستاده بود، مدعی شد مقتول 10 سال پیش همسر او را از افغانستان ربوده و به ایران آورده بود. مرداد سال 1400 گزارش یک درگیری خونین در یکی از مناطق جنوبی تهران آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فایل صوتی دیگر از مکالمات «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار بی‌بی‌سی افشا شده

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دفتر بنیامین نتانیاهو با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که محمد بن زاید رئیس امارات در تماس تلفنی با نتانیاهو پیروزی وی در انتخابات را تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعداد زیادی از بازیگران هالیوودی محبوب شما که این روزها در فیلم و سریال‌های مختلف ایفای نقش می‌کنند، سال‌ها قبل از این که وارد حرفه‌ی بازیگری شوند، کار مدلینگ انجام می‌دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«مانه» در سنگال و «ریس جیمز» در انگلیس و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قبرهای زیادی در گوشه و کنار دنیا وجود دارد که به خاطر افسانه‌ها و داستان‌های اسرارآمیزی که درباره آن‌ها مطرح شده است، جزو عجیب‌ترین قبرهای دنیا به شمار می‌روند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بازی دوستانه ایران و نیکاراگوئه سر‌های اکثر ملی‌پوشان هنگام پخش سرود جمهوری اسلامی پایین بود و تنها مهدی ترابی و وحید امیری در حال خواندن سرود بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

* یوتیوب درآمدزایی امیرتتلو را به دلیل ترویج خودکشی، خشونت و جنایت قطع کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع استونی روز پنجشنبه گفت که این کشور در حال آموزش نیروهای اوکراینی بوده تا آمادگی بیشتری برای جنگ در برابر روسیه داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص برخی تحولات منطقه‌ای و بین المللی از جمله اوکراین، یمن و مذاکره رفع تحریم ها به صورت تلفنی با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر کردند.

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه ایران در گفت وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل متحد با تاکید براینکه نشست شورای حقوق بشر برای دولت‌هایی که مروج خشونت و ترور هستند باید تشکیل شود نسبت به تاثیرات منفی اقدام سیاسی شورای حقوق بشر بر همکاری‌های ایران با غرب هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

/ ناچار هستیم که به سمت یک الگوی متفاوت از اداره اقتصاد کشور حرکت کنیم / امیدوار به برگشت به شرایط باثبات هستیم