یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: حجم ذخیره سد زاینده رود آبان امسال نسبت به سال گذشته حدود 25 درصد و نسبت به میانگین 10 ساله 40 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت بیش از 75درصد کاهش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران یک دقیقه پس از ورود به زمین دچار مصدومیت شد و از زمین بیرون رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک رسانه پرتغالی دلیل عصبانیت «ریکاردو ساپینتو» سرمربی استقلال را در جریان بازی با تیم هوادار و درگیری با دستیارانش اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس زاده به وقایع روز چهارشنبه چهارم آبان ماه در مقابل سازمان نظام پزشکی پرداخت و ضمن ابراز تاسف از حوادث پیش آمده، بر اهمیت شان و جایگاه پزشکی تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نَهَنگ که به آن وال یا بالِن baleine نیز گفته می‌شود، جانوری جفت‌دار از پستانداران دریایی متعلق به بوم‌سازگان آبی است که پراکندگی بالایی دارد. نهنگ‌ها به‌صورت غیررسمی، در زیرگروه آب‌بازسانان قرار می‌گیرند و به همراه دلفین‌ها و گرازماهی‌ها در گروه جفت‌سم‌سانان قرار دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سندی از زندگی زنده یاد «نیکو خردمند» در گنجینه موزه سینما قرار گرفت‌.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد: مصرف ویتامین B 1 ممکن است احتمال سردردهای میگرنی را کاهش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رافائل نادال از گزینه‌های قهرمانی در جام جهانی 2022 به میزبانی قطر نام بُرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی فوتبال کشورمان در نیمه اول مسابقه تدارکاتی مقابل نیکاراگوئه به پیروزی رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آشنایی یک نوزاد تازه متولد شده با حیوان خانگی، می تواند کاری دلهره آور باشد و هیچ وقت نمی توان واکنش ها را پیش بینی کرد؛ اما این بار موضوع چیز دیگری ست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به تازگی دستگاه جدیدی اختراع شده که می تواند امواج مغزی غیر کلامی بیماران معلول را تحلیل و به جملاتی روی نمایشگر رایانه تبدیل کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی ترابی گل اول تیم ملی کشورمان مقابل نیکاراگوئه را در دقیقه 15 به ثمر رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی نصیری در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که پیام رسان ایرانی «ایتا» کانال وی را به اتهام هنجارشکنی و نشر محتوای نامناسب مسدود کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود رونمایی از پیراهن های جدید تیم ملی، شاگردان کی روش در این مسابقه از پیراهن قدیمی استفاده می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس: طی کمتر از 24 ساعت عوامل این خرابکاری و بی حرمتی به مصلای فردیس، سرگروه و سرحلقه آن که با رسانه‌های معاند در ارتباط بود و فیلم ها برای او ارسال می‌شد، همگی توسط اطلاعات سپاه شناسایی و دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از بین تمام مواد غذایی اولیه که باید در هر خانه‌ای باشد، گوشت مرغ نیز با ثبت تورم نقطه به نقطه 121 درصدی از جمله مواد غذایی مهمی است که افزایش قیمت بالایی را تجربه کرده است.