یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

اغتشاشات اخیر در کشور با ابهامات فراوانی همراه بود و ضربات مهلکی به اقتصاد کشور زد؛ رصد برخی از اتفاقات اقتصادی نشان می دهد این ضربات به اقتصاد کشور به صورت برنامه ریزی انجام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری قاتل مسلح در یکی از روستاهای اطراف ارومیه، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم ملی اروگوئه فهرست نفرات تیمش را برای حضور در جام جهانی قطر اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پروانه سلحشوری (نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی) در توییتی نوشت: طبق نظر آقای خمینی رفراندوم جمهوری اسلامی آری یا نه برگزار کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی در رابطه با تصاویری که به طور گسترده از اوایل دیشب با عنوان کشتن دختر جوان رشتی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شده با تشریح وقایع میدان شهرداری و خیابان علم الهدی رشت گفت: حوالی ساعت 19 امشب عده‌ای با پخش آهنگ و تشویق مردم برای رقص و پایکوبی در خیابان علم‌الهدی رشت باعث بر هم زدن نظم عمومی محل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گلایدر هایپرسونیک DF-ZF در ترکیب با موشک بالستیک سوخت جامد دانگ‌فنگ 17، یکی از نخستین سلاح‌های هایپرسونیک عملیاتی جهان است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با هشدار ادامه فعالیت سامانه بارشی و نفوذ سامانه جدید به کشور از بارش باران و برف تا سه‌شنبه آینده در 27 استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار روزهای پرنوسانی را پشت سر می‌گذارد و هر چند در آخرین روز هفته عقبگرد تا کانال 34 هزار تومان را تجربه کرد اما هنوز مستعد رشد قیمت است.

خبرگزاری دانا

سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل در نیویورک گفت: جهان باید مطمئن شود که سرزمین افغانستان پناهگاه امنی برای گروه‌های تروریستی نظیر داعش، القاعده و گروه‌های وابسته نخواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری رسمی دولت در گزارشی شایعه کشته شدن دختری جوان در جریان تجمعی در میدان شهرداری رشت را بررسی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روایت مادر یکی از زندانیانی که به دلایل نامشخص در زندان مرکزی اصفهان جانش را از دست داده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان در گفت وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل متحد، گوترش را در جریان تبادل پیام‌های اخیر میان ایران و آمریکا در چارچوب ایفای نقش اتحادیه اروپا در مذاکرات وین قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد افغانستانی که به اتهام قتل عمد با سلاح گرم پای میز محاکمه ایستاده بود، مدعی شد مقتول 10 سال پیش همسر او را از افغانستان ربوده و به ایران آورده بود. مرداد سال 1400 گزارش یک درگیری خونین در یکی از مناطق جنوبی تهران آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فایل صوتی دیگر از مکالمات «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار بی‌بی‌سی افشا شده

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دفتر بنیامین نتانیاهو با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که محمد بن زاید رئیس امارات در تماس تلفنی با نتانیاهو پیروزی وی در انتخابات را تبریک گفت.