دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمپانی آدیداس از کفش‌های لئو مسی در جام جهانی رونمایی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی که مبتلا به دیابت هستند، باید با بررسی و تحت کنترل داشتن سطح قندخون خود، برنامه غذایی دقیقی داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در جریان پیش‌بینی‌های انجام شده نسبت به بارش برف و باران در تهران عوامل مدیریت بحران به حالت آماده باش درآمدند

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی سگ‌های وحشی شروع به آزار و اذیت کفتار مادر با توله‌اش کردند، هم کفتار‌ها و هم سگ‌های وحشی ایستادگی کردند. کفتار مادر از محافظت از بچه خود دریغ نکرد. یکی از توله‌های او نیز در مقابل آزار و اذیت ایستادگی کرد و نشان داد که او چقدر شجاع است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفیر جمهوری آذربایجان ضمن ابراز تأسف از وضعیت ایجاد شده، اعلام کرد مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را سریعاً به باکو منعکس خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حداد عادل گفت: در فضای مجازی فیلمی به‌دروغ منتشر کردند که آقای مجتبی خامنه‌ای و همسرش و مادر همسرش به‌همراه 20 محافظ به لندن رفتند و یک طبقه یک هتل گرانقیمت را اجاره کردند و 2 ماه آنجا ماندند تا فرزندشان دنیا آمد.»

خبرگزاری دانا

اصحاب رسانه به همراه شهردار یزد از سیل بندهای یزد بازدید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترافیک در آزادراه تهران - کرج حدفاصل ایران خودرو تا وردآورد و جهان نما تا پل کلاک سنگین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی بهادری جهرمی سرانجام به ویدیوی جنجالی خود و رییس جمهور درباره اینکه شایعه فیلترشدن اینستاگرام در بازه انتخابات پاسخ نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ترکیب 11 نفره این تیم برای دیدار دوستانه با نیکاراگوئه را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به فلورنتینو پرز تغییر نخواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگرچه پژمان جمشیدی کماکان پر طرفدار است و به تنهایی می تواند موفقیت یک سریال تلویزیونی یا در برخی از مواقع یک فیلم سینمایی را تضمین کند و اگرچه او در انتخاب بسیار باهوش عمل می کند و با مشورتی که از دوستان نزدیکش می گیرد برای عقد قرارداد با پروژه های مختلف وارد مذاکره می شود با این حال این روزها شاهد حضور تکراری او در آثار مختلف هستیم که می تواند در درازمدت برای او اتفاقی نامرغوب به...

وب‌گاه 55 آنلاین

الهام افکاری، صبح امروز پنجشنبه 19 آبان ماه حین خروج از یکی از مرزهای کشور با میزان قابل توجهی ارز بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سیدجعفر طباطبایی را تسلیت گفت و تاکید کرد که آن مرحوم عمر پربرکت خویش را در راه ترویج و تبیین معارف اسلامی گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

سردار رحیم جهانبخش: بیش از 320 قبضه از این سلاح‌های مکشوفه از نوع شورشی است که با هدف ناامنی و استفاده در اغتشاشات وارد کشور شده بود.