دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته‌های اخیر، خروج پول افراد حقیقی از بازار سرمایه به سمت بازار سکه و خودرو سرازیر شد تا جایی که قیمت‌های خودروها بسیار غیرمنطقی افزایش یافت.

وب‌گاه 55 آنلاین

آتش سوزی در ساختمان در کاشان حادثه آفرید منبع آتش سوزی در طبقه سوم بوده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای نام خانوادگی های مذموم که مغایر ارزش‌های فرهنگ اسلامی باشد و اسامی محل بطور مطلق و مضاف مانند کرجی، افخمی تبریزی باشد نیز امکان ارائه درخواست تغییر نام خانوادگی وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف 580 قبضه انواع سلاح جنگی طی 2 ماه گذشته در استان آذربایجان‌غربی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجله Magnum، تصویری از یک پیتزافروشیِ تهران در دهه هفتاد را منتشر کرده است که پاربازدید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسنی اژه ای به جمع دانشجویان دانشگاه بیرجند رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال نشست هماهنگی حضور کشورمان در جام جهانی قطر در وزارت امور خارجه با حضور وزرای امور خارجه، میراث، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز (پنجشنبه 19 آبان)، کارگروه هماهنگی های نهادهای ذیربط به ریاست مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در محل این وزارت خانه تشکیل شد.

خبرگزاری دانا

19 آبان سال 1357، همراه با اوج گیری مبارزات مردمی، از آحاد مردم برای تظاهرات بزرگی دعوت شد به گونه ای که جمعت زیادی در مسجد جامع (شهیدان) گچساران و بیرون آن حاضر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آن طور که نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا تا غروب روز چهارشنبه - 9 نوامبر - نشان داده، جمهوری‌خواهان خواهند توانست اکثریت مجلس نمایندگان را از دموکرات‌ها بگیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در فاصله‌ای کوتاه پس از حمله هوایی به کامیون‌های حامل سوخت در مرز عراق با سوریه، آتش سوزی مهیبی در نزدیکی تأسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی رخ داد و وزیر دفاع‌شان از آمادگی رژیم برای حمله به تأسیسات اتمی ایران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز گذشته برخی رسانه‌های اسرائیلی از وقوع آتش سوزی گسترده در شرق «دیمونا»، اصلی‌ترین تأسیسات هسته‌ای تل آویو خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتهامات الهام افکاری تفهیم و با صدور قرار تأمین قضایی جهت تکمیل تحقیقات در اختیار ضابطین می‌باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ورزش شب گذشته به صورت اختصاصی با برخی بازیکنان صحبت کرد که یکی از آنها وحید امیری بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندی پیش مجتبی پوربخش مجری اخراجی شبکه ورزش با خبر فروش خودروی خود برای هزینه‌های درمان سرطان در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرد،

وب‌گاه عرشه آنلاین

دنیا مدنی هم تصاویر جدیدی از خود منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه تاجیکستان در محل سفارت ایران در دوشنبه، دفتر یادبود شهدای اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ را امضا کرد.