دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

شاهرود - فرماندار شاهرود با بیان اینکه زمین لرزه چهار ریشتری زمان آباد واقع در بیارجمند شاهرود را لرزاند، گفت: این زمین لرزه صبح چهارشنبه رخ داده است

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی از راه‌اندازی سامانه‌ای به‌منظور پاسخگویی به سئوالات شهروندان در حوزه خطرات گاز مونوکسیدکربن خبر داد و گفت: 30 نفر در اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن جان باختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در سومین همایش پدافند غیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: تعداد کل واحد‌های شیمیایی در شهرک های صنعتی تحت پوشش 416 قائد که از این تعداد 354 واحد دارای پروانه بهره‌برداری بوده و مشغول فعالیت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مشاوران زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین رو دوشنبه گفت که کی یف هرگز مخالف مذاکره با مسکو نبوده و آماده رایزنی با رهبری آینده این کشور است نه ولادیمیر پوتین.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: ضروری است دستگاه‌ها در تعامل فرهنگی با کشور‌های مختلف به ویژه برای ایرانیان مقیم خارج از کشور فعالیت جدی تری را دنبال کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قبل از اینکه برای خرید خودرو خود اقدام کنید باید بدانید که رعایت و بررسی یکسری نکات باعث می‌شود که مشکلات کمتری برای خریداری خودرو ایجاد شود. استعلام کارت سوخت خودرو یکی از مواردی است که باید قبل از خرید خودرو به آن دقت داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آتشنشانان زن جوانی که به علت آتش سوزی ساختمان از 15 طبقه آویزان شده بود نجات دادند.

وب‌گاه الف

رییس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان طی امروز چهارشنبه در 2 روز آینده خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت مادر و فرزندی بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن در بستان آباد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شب عروسی‌اش سیاه‌پوش شد و جشن 20 ساله شدنش امسال رنگ عزا و ماتم گرفت؛ هنوز غم سنگین مرگ‌عزیزانش در باورش نمی‌گنجد و با هر جمله‌ای که بر زبان می‌آورد، اشک از چشمانش سرازیر می‌شود و می‌گرید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن «وضعیت اضطرار ملی» در رابطه با ایران را یک سال دیگر تمدید کرده است.

وب‌گاه فرارو

مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه 18 آبان تا روز شنبه 21 آبان در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ضروری است دستگاه‌های فرهنگی در تعامل فرهنگی با کشورهای مختلف و به ویژه برای ایرانیان مقیم خارج از کشور فعالیت جدی تری را دنبال کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمدخانی گفت: در گشت های بررسی ایمنی ساختمان های ناایمن علاوه بر اتش نشانی، شهرداری تهران، نظام مهندسی و ستاد بحران حضور خواهند داشت.

خبرگزاری دانا

علیرضا میربهاء الدین از امدادرسانی به 73 آسیب دیده از سیل و آبگرفتگی در شهرستان نیکشهر خبر داد.