دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

منابع سوری از اقدام یک پست ایست و بازرسی ارتش سوریه در عقب راندن کاروان نظامی اشغالگران آمریکایی در حومه الحسکه خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر با اشاره به اطلاعیه فوری سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل و سیلاب در بوشهر و خوزستان ظرف یکی دو ساعت آینده، از آماده‌باش امدادگران در این 2 استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با هشدار نسبت به بارش شدید باران در بخش‌های از دو استان بوشهر و خوزستان، جمعیت هلال احمر برای مقابله با حوادث احتمالی به حالت آماده باش درآمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر اطلاعات گفت: گفت: بی‌شک بزرگترین «عملیات تأثیر» روی کشوری در جهان برای بی‌ثبات‌سازی و اغتشاش، از طریق عملیات ترکیبی، همانی بود که در حول اغتشاشات و در دوره پسا اغتشاشات از سوی آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و سعودی صورت گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اطلاعات گفت: در حوادث اخیر، دست رژیم صهیونیستی در اجرا آشکارتر بود؛ در تبلیغات دست انگلیس و در هزینه‌کردن دست رژیم سعودی واضح‌تر بود؛ کل حمایت مالی نمایش منحط برلین در حوزه تبلیغات، فضاسازی، اجاره تجهیزات برای تصویربرداری و ارائه تسهیلات برای حضور خبرنگاران و غذاهای توزیع شده و... با هزینه سعودی صورت گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر اطلاعات گفت: شبکه اینترنشنال از سوی دستگاه امنیتی ایران به‌عنوان سازمان تروریستی شناخته شده و عوامل آن تحت تعقیب وزارت اطلاعات قرار خواهند گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت... شبکه اینترنشنال از سوی دستگاه امنیتی ایران به‌عنوان سازمان تروریستی شناخته شده و عوامل آن تحت تعقیب وزارت اطلاعات قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر با اشاره به اطلاعیه فوری سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل و سیلاب در بوشهر و خوزستان در یکی دو ساعت آینده، از آماده‌باش امدادگران در این 2 استان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

باز شدن پای کلاه‌سفیدها به ایران در ورای اغتشاشات بدون دلیل نیست، پس از مرگ رهبر این گروهک تروریستی در ترکیه این بار این شبکه مخوف بدون روتوش درصحنه آشوب حاضر است!

وب‌گاه مشرق نیوز

مرادی پور با اشاره به اطلاعیه فوری سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل و سیلاب در بوشهر و خوزستان ظرف یکی دو ساعت آینده، از خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

احتمال وقوع سیل در بوشهر و خوزستان از یک ساعت دیگر / هلال‌احمر به حالت آماده‌باش درآمد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرادی پور با اشاره به اطلاعیه فوری سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل و سیلاب در بوشهر و خوزستان ظرف یکی دو ساعت آینده خبر داد.

خبرگزاری دانا

جت‌الاسلام خطیب گفت: پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت و انگلیس نیز هزینه اقدامات خود را برای ناامن ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.

وب‌گاه 55 آنلاین

وقتی بن‌سلمان علنی ایران را به جنگ داخلی تهدید کرد + ویدئو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عیسی‌زاده گفت: بخشی از آسیب‌های اجتماعی را به بهزیستی واگذار کردیم اما در زمان تخصیص بودجه، اعتبار در جای دیگر قرار می‌گیرد.