دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای این نشست، دکتر محمد مهدی اسماعیلی ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های تحولی در سازمان و توجه به اعزام نیرو‌های کارآمد، مسلط به حوزه ماموریت، جوان و انقلابی گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اسناد بالادستی، نقش مهم قرارگاه فرهنگی فعالیت‌های نظام در خارج از کشور را برعهده دارد و ضروری است تا...

خبرگزاری دانا

برخی از شهروندان شهرستان فنوج از نبود بخش پیشرفته همودیالیز در بیمارستان ولیعصر (عج) ابراز گلایه دارند.

خبرگزاری مهر

تبریز - سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت مادر و فرزندی بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن در بستان آباد خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد می‌گوید ضروری است دستگاه‌های فرهنگی و به ویژه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تعامل فرهنگی با کشورهای مختلف و به ویژه برای ایرانیان مقیم خارج از کشور با استفاده از ظرفیت‌های موجود، فعالیت جدی‌تری را دنبال کنند.

وب‌گاه الف

سه سال از دستگیری حمید نوری به اتهام مشارکت در اعدام زندانیان سیاسی مجاهدین خلق و گروه‌های سیاسی چپ در تابستان سال 1367 می‌گذرد در حالی که دادگاه سوئد و مقامات قضایی این کشور هنوز نسبت به انتقادات جدی درباره چرایی و ماهیت تشکیل این دادگاه و حکم صادر شده پاسخی جدی نداده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آتشنشانان زن جوانی که به علت آتش سوزی ساختمان از 15 طبقه آویزان شده بود نجات دادند.

وب‌گاه گسترش

با هشدار نسبت به بارش شدید باران در بخش‌های از دو استان بوشهر و خوزستان، جمعیت هلال احمر برای مقابله با حوادث احتمالی به حالت آماده باش درآمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قوه قضاییه از اجرای حکم اعدام دو نفر از اعضای گروهک موسوم به جیش العدل در زاهدان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

4 آبان امسال، حدود 2 هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر 22 ساله سقزی که روز 25 شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای امدادگران جمعیت هلال احمر در استان‌های بوشهر و خوزستان آماده‌باش لازم به منظور مقابله با هرگونه حادثه و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی داده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار تربت جام گفت: درگیری حدود 15 نفر از زندانیان زندان تربت جام بدون مجروح و ایجاد خسارت به زندان خاتمه یافت.

خبرگزاری مهر

تربت جام فرماندار تربت جام گفت: نزاع میان گروهی از زندانیان در زندان تربت جام خسارت و مجروح در پی نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندار تربت جام گفت: نزاع شب گذشته میان گروهی از زندانیان در زندان تربت جام خسارت و مجروح در پی نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار تربت جام گفت: نزاع شب گذشته میان گروهی از زندانیان در زندان تربت جام خسارت و مجروح در پی نداشته است.

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط جوی، بارش‌های گسترده و آب گرفتگی معابر شهری، مدارس تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دشتستان و دشتی برای نوبت صبح امروز (چهارشنبه 18 آبان) تعطیل اعلام شدند.