سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران این سازمان در پی احتمال بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور اوکراین ضمن درخواست از مقامات استان‌ها برای صرفه‌جویی شدید در مصرف انرژی، گفت کی‌یف و 10 استان دیگر با مشکل کمبود شدید برق دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جرارد پیکه مدافع بارسلونا اعلام کرد در هفته آینده برای آخرین مرتبه پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه عربستان تلاش برای ترور عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان را به شدت محکوم کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جرارد پیکه، ستاره 35ساله اسپانیایی بارسلونا، دقایقی پیش با انتشار یک ویدئو در حساب توییتر خود اعلام کرد که بازی روز شنبه بارسلونا مقابل آلمریا که در نوکمپ برگزار می‌شود آخرین بازی او با پیراهن بارسلونا و آخرین بازی فوتبال دوران حرفه‌ای او خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسول خادم، پسشکسوت و قهرمان پیشین کشتی جهان نوشت: به همین سادگی خودتان و دولت تان را راحت کرده اید و همه چیز اعتراضات مردمی را سپرده اید بدست حوزه امنیتی و خلاص!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی ولیپور درباره آماده باش امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: هشدار سطح نارنجی هواشناسی حاکی از آن بود که احتمال بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی طی امروز 12 آبان و فردا، جمعه 13 آبان وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان چینی در مطالعه اخیرشان هشدار دادند که کم‌خوابی می‌تواند به نابینایی افراد منجر شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری فارس در گزارشی، حواشی برگزاری مراسم چهلم غزاله چلاوی و مهسا موگویی دو تن از جانباختگان حوادث اخیر را روایت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رابرت مالی: گزینه های نظامی را برای مقابله با حمله احتمالی ایران به بایدن ارائه کرده ایم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که این سازمان برای دانش‌آموزان در هفته بسیج دانش‌آموزی و روز 13 آبان پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مهدی طارمی در رده سوم بهترین گلزنان قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باند زورگیری «علی گرگی و دوستانش» در غرب تهران دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کاخ سفید سوء قصد به جان عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان را محکوم کرد و خواستار پرهیز از خشونت همه طرف ها در این کشور شد.