سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قهرمان تیراندازی المپیک توکیو یکی از مدال‌هایش را به آرتین سرایداران هدیه کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر توضحاتی درباره استان‌های درگیر سیل و آبگرفتگی در 72 ساعته داد.

خبرگزاری تسنیم

"ثبات و امنیت ایران" به خط قرمز آمریکا تبدیل شده و کاخ سفید از طریق عوامل خود تلاش می‌کند تا این ثبات و آرامش را به چالش بکشد، اما به مقصدی جز بن‌بست نخواهد رسید.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان تیراندازی المپیک توکیو یکی از مدال‌هایش را به آرتین سرایداران هدیه کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امداد و نجات، از امدادرسانی به 750 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در 72 ساعت گذشته خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: آقای رییس جمهور، ایران 43 سال قبل آزاد شد و مصمم شد به اسارت شما در نیاید و ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جواد فروغی قهرمان. المپیک با حضور در منزل آرتین مدال خود را به "آرتین" تقدیم کرد، آرتین سرایداران کودک شیرازی است که پدر، مادر و برادرش را در حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) از دست داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی رانندگان و مسافران حتما پیش از عزیمت به جاده ها از آخرین وضعیت آب وهوایی و ترافیکی مطلع باشند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس این هفته 3 روز جلسه علنی داشتند که خلاصه موضوعات و مصوبات نمایندگان در این جلسات را در این گزارش می‌خوانید.

خبرگزاری دانا

قاسمی پور با اشاره به حوادث تلخ امروز در شهر کرج، گفت: همواره هدف قرار دادن اقتدار داخلی و کشاندن آشوب به محیط شهرهای ایران یک آرزوی دیرینه برای دشمنان این مرز و بوم است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - جواد فروغی قهرمان المپیک با حضور در منزل آرتین مدال خود را به "آرتین" تقدیم کرد، آرتین سرایداران کودک شیرازی است که پدر، مادر و برادرش را در حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) از دست داد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور با بیان اینکه استکبار حاضر است برای رسیدن به اهدافش بسیاری از مردم دنیا از بین بروند یا منافع مادی و معنوی آنها به خطر بیفتد، افزود: تاکید و تکرار بر امر مهم توجه دادن ملت‌ها به خطر استکبار در همین‌راستا است.

وب‌گاه گسترش

رئیس‌جمهور در مراسم 13 آبان خطاب به بایدن گفت: ایران 43 سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما درنیاید. ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.

خبرگزاری تسنیم

مشاهدات خبرنگاران تسنیم نشان می‌دهد جمعیت شرکت‌کننده در مراسم 13 آبان امسال کورد سال‌های گذشته را زد و به یک راهپیمایی پرشکوه تبدیل شد.

وب‌گاه عصر ایران

مهدی ولی‌پور در این باره گفت: 13 استان اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان و یزد در 72 ساعت گذشته متاثر از بارش شدید باران و وقوع سیل و آبگرفتگی بودند.