سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی متوجه می شوید که مردی به شما خیره شده، ممکن است گیج شوید و تلاش کنید معنای نگاه های خیره او را بفهمید. نگاه خیره مرد به زن: تماس چشمی بر اساس موقعیت و شخصیت مرد می تواند معانی مختلفی داشته باشد. در کل، اگر مردی برای مدت طولانی به شما خیره شده و دوستانه به نظر می رسد، به احتمال زیاد، ممکن است جذب شما شده و از شما خوشش آمده باشد. یک مطالعه در سال 2019 به این نتیجه رسید که اگر زن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شیوع آنفلوانزا باعث شلوغی مطب‌ها و درمانگاه‌ها شده است، در حالی که نیاز نیست با کوچک‌ترین علامت بیماری به سراغ پزشک برویم. بهترین راه مقابله با آنفلوانزا، استراحت و قرنطینه و مصرف مایعات است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهم این پرونده جنایی گفت: از سوالات صاحبکارم متوجه شدم که حبیب ا... مرا لو داده است به همین دلیل سراغ او رفتم و در حالی که به شدت از این رفتار همکارم عصبانی و خشمگین بودم به او اعتراض کردم که چرا این ماجرا را به آقای مهندس گزارش داده است، ولی او در پاسخم گفت: «خوب کاری کردم!» من که توقع شنیدن چنین جوابی را نداشتم در همان حالت خشم، گلویش را گرفتم و فشار دادم که هنوز هم آثارش روی گلوی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجتبی عبداله گفت: اغتشاشگران از رفتار پلیس سو استفاده کردند و نسبت به مجروح کردن تعدادی از عزیزان پلیس با چاقو و قمه اقدام کردند و حتی یکی بسیجی عزیزمان را با ضربات متعدد چاقو و قمه به شهادت می رسانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از گران شدن خودروهای پژو، دنا، کوییک، ساینا و تیبا از ابتدای هفته تا امروز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود برخی شایعات در فضایی مجازی مبنی بر افزایش قیمت بنزین، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تکذیب این شایعات اعلام کرد که بنزین به هیچ وجه گران نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی از از تلاش پلیس برای دستگیری قاتل زن جوان در یکی از روستاهای اطراف شهرستان ارومیه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی کانال‌های تلگرامی اعلام نرخ ارز از عبور قیمت دلار فردایی از مرز تاریخی 35 هزار تومانی در روز پنجشنبه 12 آبان 1401 خبر می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بدن افرادی که دچار سکته قلبی می شوند از یک ماه قبل نشانه های اولیه برای هشدار حمله قلبی رخ می دهد که با شناخت آن ها میتوانید از حملات قلبی جلوگیری کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو زمان تولید و عرضه هاچ بک ایران خودرو TF21 به عنوان جایگزین پژو 206 را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد 45 ساله طی اقدامی وحشتناک دامادش را در اتاق حجله کشت.

خبرگزاری دانا

مقامات روسیه می‌گویند توافق‌نامه غلات از اهداف اصلی خود یعنی مقابله با بحران غذایی در جهان دور شده و زمینه‌ای را برای حمله هوایی به ارتش روسیه ایجاد کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای رازآلود و ترسناک خانه‌ای قدیمی که مالکانش نامه‌هایی تهدیدآمیز از شخصی ناشناس دریافت می‌کردند، در قالب یک سریال کوتاه به نام «The Watcher» روایت شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فکر همه جایش را کرده بودند، از شایعه و دروغ گرفته تا سلاح و آموزش نظامی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از وضعیت خیابان های شیراز بعد از بارندگی شدید دیشب منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرکل ناتو ادعا کرد ایران ارسال موشک بالستیک به روسیه را در نظر دارد.