سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه هیچ قدرتی نمی تواند ملت ایران را شکست دهد، گفتند: دانشگاه و مدرسه نباید محل حضور اغتشاشگران باشد.

خبرگزاری تسنیم

مرد جوان بلال‌فروشی در گردنه قوچک با یکی از مشتری‌های خود به دلایل نامشخصی درگیر شده و در جریان این نزاع، هدف یک ضربه چاقو از ناحیه قلب گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

واژگونی اتوبوس در جاده بندرلنگه - بندرعباس یک کشته برجای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله حسینی بوشهری گفت: برخی دانشجویان و فریب خوردگان باید دشمن شناس باشند و وقتی دشمن به مراد و اهداف خود دست یافت آنان را کنار خواهد زد و نباید به این دشمنی که جنایات زیادی علیه ملت ایران انجام داده دل خوش کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در این طرح سازمان منابع طبیعی فعالیت‌های آبخیزداری را در بالادست و معاونت آب و خاک فعالیت احیا، نوسازی و بازسازی قنوات را در پایین دست انجام می‌دهد که این کار باعث هدفمندی در هزینه کرد و پایداری آب قنوات و کاهش مخاطرات می‌شود که به صورت پایلوت در گذشته انجام شده است.

وب‌گاه عصر ایران

فروغی پس از اهدای مدال و پیراهن تیم ملی تیراندازی به آرتین، اظهار داشت: از زمانی که از این اتفاق با خبر شدم حس انزجار شدید و احساس سنگینی زیادی بر قلبم داشتم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت الله حسینی بوشهری گفت: اسناد لانه جاسوسی و جنایات آمریکا باید در کتاب های درسی مدارس و دانشگاه ها گنجانده شود و رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه تاکید کردند، اما متاسفانه عملیاتی نشد که از مسئولان امر می خواهیم این فرمایش رهبری را اجرایی و عملیاتی کنند.

خبرگزاری تسنیم

رسانه‌های فارسی‌زبان ناخواسته اعتراف کرده‌اند که جمعیت گسترده مردم در شهرهای مختلف با دعوت حکومت به خیابان‌ها آمدند.

خبرگزاری دانا

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به حملات هوایی بامداد امروز (جمعه) رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بر ادامه مقاومت تا آزادی و استقلال فلسطین تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از 750 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در 72 ساعت گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

کمیسیون‌های تخصصی مجلس این هفته جلساتی داشتند که موضوعات مختلفی را بررسی و مصوباتی داشتند که در این گزارش می‌خوانید.

خبرگزاری دانا

امروز قطعا 13 آبان نه تنها در شیراز بلکه در سراسر کشور پرشکوه‌تر برگزار شد تا مشت محکمی باشد بر دهان یاوه گویانی که فکر میکنند دهه هشتاد و نودی های ما خواهان نابودی انقلابی هستند که تا کنون خونهای بسیاری برای بقاء آن ریخته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاهدات حاکی از آن است که جمعیت شرکت‌کننده در مراسم 13 آبان امسال رکورد سال‌های گذشته را زد و به یک راهپیمایی پرشکوه تبدیل شد.

وب‌گاه عصر ایران

کریل استرموسوف، یک مقام روسیه مستقر در منطقه خرسون به رسانه‌های روسی گفت که مسکو «احتمالا» نیروهای خود را از این منطقه خارج خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

عشرت کردستانی گفت: مردم ما بصیر و آگاه هستند و از اتفاقات رخ داده متأثر هستند و با حضور خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حمایت از آرمان های انقلاب و رهبری را نشان دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس‌جمهور گفت: چند ساعت قبل مطلع شدم رییس جمهور آمریکا گفته است که بنا به آزاد کردن ایران دارد، البته این حرف‌ها گفته می‌شد، اما شاید به دلیل حواس پرتی که دارد این بار علنی گفته است. آقای رییس‌جمهور، ایران 43 سال قبل آزاد شد و بنا دارد که آزاد بماند.