سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از 750 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در 72 ساعت گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از تردد روان وسایل نقلیه در محورهای شمالی خبر داد و اعلام کرد: محور هراز و چالوس یکطرفه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستایشی گفت: ماهیت واقعی و هدف اصلی آشوبگران چیزی جز آتش سوزی، قتل، تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی نبوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بخشدار مرکزی گناوه گفت: تندباد و بارندگی شدید روز گذشته در این شهرستان باعث ریزش دیوار در روستای اسلام آباد و فوت یک مرد 37 ساله شد و خساراتی بر جای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از بارش باران در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در پی بارندگی های شب گذشته و صبح امروز در شهر گناوه و دیلم و آبگرفتگی معابر چند تیم امدادی به همراه تجهیزات لازم در سطح شهر مشغول کمک به مردم و رفع آبگرفتگی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه بحران انرژی اوکراین در پی عملیات نظامی ویژه روسیه در منطقه دونباس، «ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور این کشور از افزایش قطعی برق به 4.5 میلیون اوکراینی خبر داد. زلنسکی - که با سودای پیوستن به ناتو، حدود 20 درصد از خاک اوکراین را از دست داده و اکنون با مشکل بی‌برقی گسترده مواجه است - شامگاه پنجشنبه گفت به دلیل حملات روسیه 4.5 میلیون اوکراینی...

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده ویدئویی از کوکتل مولوتوف های استفاده شده در اغتشاشات کرج باما همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستایشی در دیدار با خانواده شهید آرمان علی وردی اعلام کرد: قوه قضائیه با قاطعیت با قاتلان شهید علی وردی برخورد خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه با حضور در منزل طلبه شهید آرمان علی وردی از شهدای اغتشاشات اخیر در تهران، اظهار داشت: قوه قضائیه با قاطعیت با قاتلان شهید علی وردی برخورد خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شنبه با گذر موج تراز میانی جو از شمالی شرق کشور در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و ارتفاعات شرقی البرز و ارتفاعات استان‌های هرمزگان، کرمان و شمالی سیستان و بلوچستان وزش باد و بارش روی می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانلود قسمت 14 سریال «آفتاب‌پرست» با کیفیت بالا در ادامه مطلب امکان‌پذیر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت در هیات ثارالله زنجان گفت: با مقصران حادثه کرج حتما برخورد می شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور خبر و نسبت به بارش‌های سیل‌آسا، تگرگ، برف و خسارت به محصولات کشاورزی در برخی استان‌ها هشدار داد.

خبرگزاری دانا

رستاقی گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور بندرلنگه به بندرعباس که صبح امروز اتفاق افتاد،1 کشته و 7 مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیراً یکی از شبکه‌های مدعی هکری موسوم به بلک ریوارد ادعا کرده که طبق اسناد سازمان انرژی اتمی که زباله‌های ناشی از فعالیت‌های هسته‌ای در انارک اصفهان دفع می‌شوند.