چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

اصفهان - رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به بارش باران و لغزندگی محورهای مواصلاتی غرب، جنوب و شمال استان از رانندگان خواست با احتیاط تردد کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در 11 استان، رگبار باران در 18 استان و افزایش ارتفاع موج در شمال و جنوب کشور هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در 11 استان، رگبار باران در 18 استان و افزایش ارتفاع موج در شمال و جنوب کشور هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک بانو عصر امروز بر اثر تصادف با قطار جان باخت..

وب‌گاه عصر ایران

تکنسین های اورژانس بلافاصله پس از دریافت پیام وقوع حادثه در محل حضور یافتند، ولی زن حادثه دیده به علت شدت تصادف جان باخته بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا: رئیس جمهور گفت: تلاش دشمن ایجاد مانع برای فعالیت و خدمت‌رسانی دولت به مردم است، اما دولت مصمم است مسیر خدمت و پیشرفت را با قوت ادامه دهد و این حرکت با آشوب‌ها و فضاسازی‌ها متوقف نمی‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

بیعت اصل با بیان اینکه این در طبقه دوم آتش سوزی دانشکده نفت و گاز گچساران اتفاق افتاده بوداظهار داشت: آزمایشگاه دانشکده نفت و گاز این شهرستان با تمام تجهیزات در این حریق سوخت.

وب‌گاه عصر ایران

سفیر کشورمان ادعای اخیر آمریکا مبنی بر احتمال عملیات نظامی ایران در منطقه را کاملاً تکذیب کرد و گفت: اتهام، بدون ارائه دلیل روشن، از رویه آمریکایی ها است. جمهوری اسلامی ایران همواره بر امنیت و ثبات منطقه و تقویت روابط با کشورهای همسایه تأکید دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک بانو ساوری عصر امروز چهارشنبه براثر برخورد با قطار جان باخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت 9 نفر در سانحه رانندگی شهرستان اندیکا خبر داد.

وب‌گاه الف

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت به مناسبت شهادت تعدادی از هم وطنان عزیزمان در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ در شیراز دفتر یادبودی در مقر سفارت گشایش کرد.

خبرگزاری تسنیم

شورای اجرایی گروه بین المجالس کشورمان در نامه‌ای خطاب به رئیس پرتغالی اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) ضمن اشاره به حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز خواستار محکومیت رسمی این اقدام تروریستی از سوی این اتحادیه شد

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رباط‌کریم از انفجار ناشی از گاز در مجتمع 20 واحدی شهرک آبشناسان این شهرستان و تخریب چندین واحد مسکونی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون سیاسی وزارت خارجه گفت: «تحریم‌های ظالمانه، بزرگترین پروژه نقض نظام‌مند حقوق بشر در جهان است که آمریکا مدیر پروژه و بسیاری از کشورهای غربی، کارگزاران و مجریان آن هستند.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نیکزاد گفت: بنیاد مسکن ساخت 190 هزار واحد مسکونی روستایی و 103 هزار واحد مسکن شهری را آغاز کرده است.

وب‌گاه الف

معاون سیاسی وزارت خارجه در نشست با سفرای مقیم تهران با بیان اینکه تحریم‌های یکجانبه، بزرگترین پروژه نقض نظام مند حقوق بشر در جهان است، گفت: حمله تروریستی شاهچراغ ایران را در مبارزه با تروریسم مصمم تر کرد.