چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه مشرق نیوز

ترور داعش در شاهچراغ توسط رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور که از طرف دولت‌های غربی و عربی تغذیه می‌شوند، و تعدادی از چهره‌های سیاسی داخلی فعال در شبکه‌های اجتماعی مورد شبهه و خدشه قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه از مخالفت دولت با بخش هایی از لایحه مصوب مجلس برای افزایش حقوق خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز (چهارشنبه) در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در دیدار پرشور صدها تن از دانش‌آموزان، 13 آبان را تجسم شرارت های آمریکا و آسیب پذیری و امکان مغلوب شدن آن خواندند و با اشاره به دروغ وقیحانه و بی شرمانه آمریکایی ها در ابراز دلسوزی برای ملت ایران گفتند: در جنگ ترکیبی چند هفته اخیر، آمریکا، رژیم صهیونیستی بعضی از قدرت های موذی اروپا و برخی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران اعلام کرد که دولت با بخش هایی از لایحه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان که در مجلس تصویب شد، مخالف است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: نظرات خود را با رویکردی سازنده و رو به جلو به طرف آمریکایی ارائه کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساعت 19:25 چهارشنبه شب 11 آبان، گزارش وقوع حریق در کارخانه قند فریمان به سامانه 125 این شهرستان اعلام شد و این دومین آتش‌سوزی در سال جاری بود.

خبرگزاری تسنیم

مراسم هفتمین روز شهادت دانشمند فرزانه و مدیر توانمند، شهید دکتر سیدفریدالدین معصومی مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی غدیر برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد حسن نیکومنش گفت: ساعت 19:25 چهارشنبه شب، 11 آبان، گزارش وقوع آتش‌سوزی در کارخانه قند فریمان به سامانه 125 این شهرستان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه عربستان سعودی امروز اعلام کرد که کشورش میزبان نشست بعدی سران عرب است.

وب‌گاه فرارو

تکنسین های اورژانس بلافاصله پس از دریافت پیام وقوع حادثه در محل حضور یافتند، ولی زن حادثه دیده به علت شدت تصادف جان باخته بود.

وب‌گاه الف

فیلم لحظه بازداشت عامل دوم حمله تروریستی شاهچراغ منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نفر دوم عملیات تروریستی حرم مطهر شاهچراغ در تشریح عملیات شیراز اظهار داشت: برای انجام عملیات در چند نقطه از ایران برنامه داشتیم و اصلا فکرش را نمی کردیم که دستگیر شویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعی از سفرای سابق ایران طی بیانیه‌ای هشدار دادند: در مقطع کنونی، جهت گیری جهانی به ویژه آمریکا و اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران و در حمایت از معترضان پیش می‌رود و رسانه‌های خارجی اخبار تحولات داخلی را با بزرگنمایی مورد نظرشان بصورت مداوم پوشش میدهند، که خود تبعات سنگینی علیه منافع ملی ایران در پی دارد، موضع گیری همزمان مقامات رسمی سیاسی آن کشور‌ها بر شدت نگرانی از رویکرد سیاست خارجی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و جوزف بورل، نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا به صورت تلفنی گفتگو و تبادل نظر کردند. در این گفتگو در مورد آخرین تحولات مربوط به مذاکرات لغو تحریم‌ها و مناسبات اتحادیه اروپا و جمهوری اسلامی ایران و جنگ اوکراین تبادل نظر بعمل آمد. امیرعبداللهیان با اشاره به ارسال پیام ایران به آمریکا از مسیر اتحادیه اروپا...