چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باقری گفت: پیرو توافق صورت گرفته، هیات فنی جمهوری اسلامی ایران طی روزهای آینده به وین اعزام خواهد شد تا در این خصوص با مسئولین آژانس گفت‌وگو کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: یکی از اعضای داعش که 5 سال قبل به همراه یک تیم 21 نفره در خاک ایران دستگیر شده بود در حالی محاکمه شد که برای سایر اعضای این گروه در دادگاه انقلاب و دادگاه کیفری، حکم مجازات صادر شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه باید مراقب باشیم، با هرکار و سخن خود، چه پیامی به خارج کشور می‌فرستیم جوانانی که به خیابان آمدند، بچه‌های خودمان هستند | نوجوان امروز، عاقل و خردمند است | اوباما به من نامه نوشته بود که همکاری کنیم اما...

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 6 از آمادگی کامل شهرداری برای برگزاری مراسم 13 آبان و آیین گرامیداشت تسخیر لانه جاسوسی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عابدی با بیان اینکه این حادثه در اثر نشت گاز شهری بوده است، افزود: با اعلام فرماندهی اورژانس، 2 واحد امدادی 115 به محل حادثه اعزام شد.

خبرگزاری مهر

وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه حامی موضع ایران در مذاکرات هسته‌ای هستیم، گفت: ایران در طول این مذاکرات صادقانه بوده و امیدواریم دور بعدی گفت‌وگوها موفقیت آمیز باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

فرمانداری‌های ویژه آبادان و خرمشهر اعلام کردند: به دلیل وقوع گرد و غبار، مدارس و دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر در نوبت عصر روز چهارشنبه تعطیل است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه حامی موضع ایران در مذاکرات هسته‌ای هستیم × گفت: ایران در طول این مذاکرات صادقانه بوده و امیدواریم دور بعدی گفتگو‌ها موفقیت آمیز باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیمه شخص ثالث، بیمه اجباری برای انواع خودرو سواری، باری و موتورسیکلت محسوب می‌شود. تا قبل از اجباری شدن بیمه شخص ثالث، درصورت بروز تصادف، راننده مقصر وظیفه پرداخت هزینه‌های جبران خسارات را بر‌عهده داشت. همین موضوع باعث افزایش آمار زندانیان مالی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با بیان این‌که تلاش دشمن ایجاد مانع برای فعالیت و خدمت‌رسانی دولت به مردم است، خاطر نشان کرد: دولت مصمم است مسیر خدمت و پیشرفت را با قوت ادامه دهد و این حرکت با فضاسازی‌ها متوقف نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی نسبت به باران شدید در هفت استان و خسارت‌های ناشی از آن هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتشار سند جدید استراتژی امنیت ملی آمریکا U.S National Security Strategy توسط دولت بایدن در ماه اکتبر برای دست اندرکاران اجرایی و کارشناسان فکری مطالعات سیاست خارجی آمریکا، خبر جذاب و درخور اعتنایی بود. این سند که به‌طور سنتی چندین دهه است توسط روسای‌جمهور آمریکا منتشر می‌شود، آیینه‌ای از تصویرهای استراتژیک دولت‌های حاکم در ایالات متحده از چگونگی تهدید‌ها علیه آن کشور و تدبیر آن تهدیدهاست.

خبرگزاری دانا

مصلح گفت: آتش سوزی بسیار جزیی بوده و تنها در بخشی از یک اتاق آزمایشگاهی اتفاق افتاده است. در زمان آتش سوزی هیچ دانشجو، استاد و کارمندی در دانشکده حضور نداشته است‌.

وب‌گاه 55 آنلاین

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: در جنگ ترکیبی چند هفته اخیر، آمریکا، رژیم صهیونیستی بعضی از قدرت‌های موذی اروپا و برخی گروهک‌ها همه امکانات خود را برای ضربه زدن به ملت ایران به میدان آوردند.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در شش ماهه ابتدایی سال جاری 21 هزار و 965 عملیات امداد و نجات از سوی این سازمان انجام شده است.