چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جوسپ بورل نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا تلفنی گفتگو و تبادل نظر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جوسپ بورل نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا تلفنی گفت وگو و تبادل نظر کردند.

خبرگزاری مهر

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای کانادایی را به دلیل حمایت از تروریسم و گروهک تروریستی منافقین تحریم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای تعدادی از اشخاص و نهادهای کانادایی را تحریم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه‌ای، از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهاد‌های کانادایی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در این بیانیه اعلام شده است: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وفق مصوبات مراجع ذیربط و در چارچوب قواعد مرتبط و سازوکارهای تحریمی مربوطه، به عنوان عمل متقابل، اشخاص و نهاد کانادایی زیر را به دلیل حمایت از تروریسم و گروهک تروریستی منافقین، تحریک و تشویق به اقدامات تروریستی و خشونت علیه مردم ایران، ترویج اطلاعات غلط در مورد ایران و نیز مشارکت آنان در اعمال و تشدید تحریم های ظالمانه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور خارجه ایران اشخاص و نهاد کانادایی زیر را به دلیل حمایت از تروریسم و گروهک تروریستی منافقین، تحریک و تشویق به اقدامات تروریستی و خشونت علیه مردم ایران، ترویج اطلاعات غلط در مورد ایران و نیز مشارکت آنان در اعمال و تشدید تحریم های ظالمانه علیه مردم ایران، تحت تحریم قرار می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای تعدادی از اشخاص و نهادهای کانادایی را تحریم کرد.

وب‌گاه الف

معاون وزیر خارجه خطاب به سفرای خارجی مقیم تهران گفت: تاکنون اسمی از زهرا پاپی و امیرحسین نارویی 10 ساله و 623 بیمار تالاسمی که از اردیبهشت 1397 به خاطر تحریم‌های یکجانبه و محرومیت از دسترسی به دارو به قتل رسیده‌اند، به گوشتان نخورده است؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) 11 آبان ماه با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تلفنی گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به ارسال پیام ایران به آمریکا از مسیر اتحادیه اروپا گفت: جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به یک توافق خوب، قوی و پایدار آمادگی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران 8 مقام و یک نهاد کانادایی را به لیست تحریمی خود اضافه کرد.

خبرگزاری مهر

فرمانده سابق قرارگاه ثارالله که این روزها روی صندلی مجلس شورای اسلامی نشسته است امشب به میان مدافعان امنیت رفت تا با آنها خوش و بش کرده و خداقوت بگوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی دایی، اسطوره فوتبال ایران 8 زندانی جرائم مالی غیرعمد را به نیت علی بن موسی الرضا (ع) در اردبیل را آزاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نفر دوم حمله تروریستی به شاهچراغ گفت: برای انجام عملیات در چند نقطه از ایران برنامه داشتیم و اصلا فکرش را نمی کردیم که دستگیر شویم.