چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نماینده مردم شیراز و زرقان به رئیس جمهور درباره لزوم رسیدگی به افزایش قیمت داروها را قرائت کرد.

خبرگزاری تسنیم

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران فردا با برگزاری شش دیدار دنبال خواهد شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام برای بیش از یک‌هزار و 200 نفر از مردم جزیره هرمز شغل ایجاد کرده است.

خبرگزاری دانا

دانش آموزان استان قم به پویش شیطان بزرگ پیوستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کلاس‌های نوبت عصر امروز چهارشنبه دانشگاه‌ها و مدارس چهار شهرستان آبادان، خرمشهر، رامشیر و مسجدسلیمان خوزستان، به دلیل افزایش غلظت گرد و غبار تعطیل اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این متخصص مغز و اعصاب گفت: مصرف الکل و سیگار نیز در بروز سکته مغزی بسیار مؤثر است در حال حاضر شاهد شیوع بیشتر سکته‌های مغزی در بین آقایان هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

ظواهر امر نشان می دهد برلین دچار رفتار احساسی و غیرعقلایی علیه ایران شده و وزیرخارجه آلمان با اقدامات ضد دیپلماسی، با یک قمار خطرناک، منافع شخصی و حزبی را به دستور کار دولت فدرال تبدیل کرده است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شهرداری تهران از رونمایی از پنج پروژه در یازدهمین شنبه «امید و افتخار» که توسط شرکت خاکریز آب به مرحله بهره‌برداری رسیده، خبر داد.

خبرگزاری دانا

بانوان بجنوردی به یاد شهدای شاهچراغ شیراز و مظلومیتشان و محکوم کردن این حمله تروریستی با برگزاری ختم قرآن و روضه مراسم عزاداری برگزار کردند.

خبرگزاری دانا

حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و شهادت جمعی از هم وطنان بی گناه، دل آحاد ملت ایران را به درد آورد و حالا بانوان بیرجندی که خود را حامی و خانواده آرتین 5 ساله می‌دانند، برخورد قاطع و اشد مجازات برای عاملان و زمینه سازان این جنایت را از مسئولان مطالبه دارند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه گفت: گاهی فردی دستگیر می‌شود و یک شخصی که مسئولیتی هم در دستگاه قضا ندارد در مصاحبه با رسانه‌ها حکم اعدام او را صادر می‌کند اما در دادگاه قاضی با مستنداتی که برای صدور حکم اعدام لازم است مواجه نمی‌شود.

وب‌گاه فرارو

فرمانداری‌های ویژه آبادان و خرمشهر اعلام کردند: به دلیل وقوع گرد و غبار، مدارس و دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر در نوبت عصر روز چهارشنبه تعطیل است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: مردم مطالباتی دارند اما همین مردم مطالبه گر اجازه سوءاستفاده و انحراف خواسته های خود و تضعیف نیروهای امنیتی و نظامی کشور را نخواهند داد.

خبرگزاری دانا

آتش افروزی دشمنان اسلام در ایران و ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور تاکنون منجر به شهادت 46 نفر از نیروهای امنیتی و نظامی، بسیجیان و همچنین زائران حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شده است.