چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای گذشته، نهادهایی که مسئولیت مستقیم قانونی برای فیلترینگ دائم این پلتفرم دارند، تصمیمی در این زمینه نگرفته‌اند.

خبرگزاری دانا

صفرزاده گفت: با توجه به بارش های پراکنده باران و لغزندگی جاده‌ها، لازم است رانندگان حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیرو‌های جمعیت هلال احمر در سراسر کشور به حالت آماده باش در آمدند.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر در تصادف زنجیره‌ای مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: یک خانم نیز دچار مصدومیت شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اورژانس یبمارستان مسیح دانشوری ضمن تشریح تفاوت علائم آنفلوانزا و کرونا گفت: افراد دارای سیستم ایمنی سالم در صورت بروز برخی علائم باید به پزشک مراجعه کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه در جریان یک صد و دومین جلسه خود، تذکراتی را ارائه کردند. مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از مجموعه خدمات شهری شهرداری تهران به دلیل ایجاد مجموعه mrf (طبقه بندی پسماند) تقدیر کرد و گفت: این اقدام خوبی بود و در 8 محدوده در شهر تهران ایجاد این مجموعه در نظر گرفته...

وب‌گاه فرارو

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه 85 درصد کودکان کار و خیابانی شناسایی شده در کشور، اتباع خارجی هستند، می‌گوید: در شهر تهران از مجموع کودکان کار و کودکان خیابانی شناسایی و جذب شده 63 درصد اتباع خارجی هستند.

وب‌گاه فرارو

تعدد شماره تماس سازمان‌های امدادی، چالش‌های خاص خود را به همراه داشته است که در همین راستا برخی از کشور ها نیز برای پاسخ به این دسته از امور شهروندان یک شماره تماس را اختصاص دادند. بر اساس نظر کارشناسان ایمنی یکی از مزایای این طرح افزایش سرعت امدادرسانی در حوادث و بلایاست، به طوری که پس از برقراری تماس، اقدامات مربوط به اعزام دستگاه‌های امدادی به صورت موازی انجام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور سرانه نگهداری و توانمندسازی هر کودک کار و خیابانی در مراکز بهزیستی را سالانه 15 میلیون تومان اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

امروز مادران بیرجندی هم پای ایران مظلوم و هم پای آینده «آرتین»‌ها ایستادند و با محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ و اغتشاشات اخیر از مسئولان قوه قضائیه و نیروهای انتظامی درخواست دارند با تمام قدرت و قاطعیت با آشوبگران برخورد کنند و اجازه عرض اندام به تروریست ها و مزدوران دشمن ندهند.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضائیه طی نامه‌ای به همتای عراقی خود خواستار تسریع در محاکمه عاملان ترور سردار سلیمانی شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های ارتباطی این استان از فردا چهارشنبه تا شنبه آینده خبر داد و گفت که جاده کندوان از ساعت 13 فردا یک‌طرفه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 28,984 (بیست و هشت هزار و نهصد هشتاد و چهار تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک تن در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه امام علی (ع) خبرداد.