چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه خبر آنلاین

رکنا نوشت: زن جوانی که شوهر میان سال خود را با نقشه ای عجیب به قتل رسانده بود در حالی راز این جنایت هولناک را فاش کرد که ادعا می کند شیوه و شگرد قتل را در فضای مجازی جست وجو کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

بیمه تکمیلی هزینه‌های درمان را کاهش می‌دهد! به احتمال زیاد شما هم این جمله را بار‌ها شنیده‌اید. این جمله خبری را افرادی درک می‌کنند که از مزیت‌ها و خدمات بیمه نامه تکمیلی استفاده کرده باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یونس پناهی روز سه شنبه در همایش نکوداشت پدافند غیرعامل که در هتل قلب برگزار شد، افزود: تهدید‌های محور سلامت امروزه متناسب با شرایط دنیا در حال تغییر است، جدی‌ترین تهدیدات بحث بار بیماری‌هاست، بررسی‌های سال 1999 نشان داده که بیماری‌های قلبی و عروق، سرطان ها، صعب العلاج، نورولوژی، تنفسی و تصادفات مهمترین بیماری‌ها شناخته شد و همچنان یکی از جدی‌ترین...

خبرگزاری دانا

دانش آموزان استان مرکزی با اعلام همدردی با دانش آموزان شهدای شاهچراغ، اقدام ظالمانه دشمن در داخل کشور را محکوم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دایی آرتین سرایداران مجروح حمله تروریستی شاهچراغ (ع) شایعات درباره فرزندخواندگی آرتین را تکذیب کرد و گفت: آرتین باید در کنار اقوام خود زندگی کند؛ او هنوز منتظر آمدن خانواده‌اش است.

خبرگزاری دانا

شهردار زنجان گفت: مسائل مالی در شهرداری در اولویت سوم قرار دارد چراکه برنامه‌ریزی و مدیریت درست در شهرداری جزو اصول است و اگر این دو نباشد مسائل مالی مشکلی را حل نخواهد کرد.

خبرگزاری دانا

بافت تاریخی یزد به علت شرایط ویژه، نیازمند مصالح ویژه است و با مصالحی همچون آسفالت نمی توان برای بهبود مسیرها اقدام کرد زیرا سلامت خشت و گل بافت تاریخی را به خطر می اندازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس قوه قضاییه در نامه‌ای خطاب به رئیس شورای عالی قضایی عراق خواستار تسریع در رسیدگی، محاکمه و مجازات مرتکبان ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس اورژانس یبمارستان مسیح دانشوری گفت: اختلال بویایی و چشایی و از دست دادن بویایی بیشتر در کرونا دیده می‌شود؛ تب‌های ناشی از ابتلا به آنفلوانزا معمولاً تا 48 ساعت ادامه پیدا می‌کند و بسیار سریع و حاد شروع می‌شود، اما در کرونا تب بیشتر در عصر و شب دیده می‌شود و عموماً بیش از 48 ساعت طول می‌کشد.

وب‌گاه فرارو

دایی آرتین در رابطه با انتشار خبری مبنی بر به فرزندخواندگی در آمدن آرتین توسط پدر و مادر شوهر خواهرش، این خبر را تکذیب کرد و گفت: این یک شایعه است. حتی برخی هنرمندان اعلام کرده‌اند می‌خواهند فرزندخواندگی آرتین را قبول کنند؛ قدردان همه مردم ایران و به ویژه کسانی که قصد دارند به هر طریقی به ما کمک کنند هستیم، آن‌ها به ما لطف دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با تاکید بر ترجیح دولت بایدن بر رویکرد دیپلماسی در قبال ایران گفت که ممکن است روزی به توافق به ایران دست یابیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز سه شنبه در استان‌های لرستان، شمال خوزستان، گلستان و جنوب مرکزی احتمال وقوع طوفان و بارش شدید باران وجود دارد و شهروندان باید از حضور در مناطق کوهستانی و مجاور با محیط‌های آبی پرهیز کنند.

وب‌گاه عصر ایران

این اقدام تروریستی منجر به نقض حاکمیت دو کشور، اصول مسلم شناخته شده حقوق بین الملل و همچنین نقض تعهدات بین المللی در خصوص حمایت از شخصیت های رسمی مورد حمایت بین‌المللی شده است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری گفت: یوم الله 13 آبان فرصت بی بدیلی برای ملت هوشیار ایران در اعلام برائت از استکبار جهانی و ناکام گذاشتن دشمنان در اهدافشان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.