چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور کره جنوبی از مردم کشورش به دلیل ناتوانی در مدیریت ازدحام مرگبار در جریان مراسم هالووین عذرخواهی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری از 5 پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی همزمان با یازدهمین شنبه امید و افتخار خبر داد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر تحویل پهپاد و کمک نظامی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را قویا رد کرد و گفت: با روسیه همکاری دفاعی داریم و ارتباطی به جنگ اوکراین ندارد.

خبرگزاری مهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری از 5 پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی همزمان با یازدهمین شنبه امید و افتخار خبر داد.

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس جمهور در بیست و یکمین نشست نخست وزیران کشورهای عضو پیمان شانگهای با ارائه چهار پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه همکاری های کشورهای عضو، تقویت مناسبات منطقه‌ای و ایجاد الگویی پیشرفته از همگرایی پایدار را خواستار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: از روز گذشته تصویر نامه‌ای مجعول منتسب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در فضای مجازی در حال بازنشر است و به‌شدت از سوی اکانت‌های ضدایرانی به‌اصطلاح وایرال شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور کره جنوبی، از مردم به دلیل ناتوانی در مدیریت ازدحام مرگبار در جریان مراسم هالووین در پایتخت عذرخواهی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز فوریت های پزشکی گنبدکاووس گفت: آتش‌سوزی در مغازه تزریق گاز مایع براثر نشت گاز اتفاق افتاد که سبب شعله‌ور شدن آتش شد.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: 10 فقره تصادف خسارتی در 24 ساعت گذشته در جاده‌های خراسان رضوی رخ داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوانی که شوهر میان سال خود را با نقشه ای عجیب به قتل رسانده بود در حالی راز این جنایت هولناک را فاش کرد که ادعا می کند شیوه و شگرد قتل را در فضای مجازی جست وجو کرده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم‌های غذایی بسیاری برای کاهش وزن تعریف شده و بررسی همه گزینه‌ها برای یافتن آنچه برای بدن و اهداف شما بهترین است، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. با این حال برخی از غذاهای امتحان شده می‌توانند به کاهش وزن کمک کند.

خبرگزاری دانا

فحاشی برخی دانشجوها در دانشگاه علیه حافظان امنیت، بسترساز جولان داعشی‌ها در خیابان علیه مردم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همدلی نوشت: طی هفته‌های اخیر دانشگاه‌های مختلف کشور محل اعتراض دانشجویان بوده است. از ابتدای مهر با بازگشایی دانشگاه‌ها دانشجویان دست به برگزاری تجمع‌های اعتراضی زده‌اند. در برخی از دانشگاه‌ها این اعتراضات به خشونت کشیده است. گزارش‌های مختلفی مبنی بر برخوردهای خشن با دانشجویان وجود دارد. در همین حال برخی نگران نقض قانون هستند و می‌گویند که احتمال ورود نیروهای نظامی‌به دانشگاه وجود دارد

خبرگزاری مهر

مشهد کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود سامانه بارشی که تا جمعه در سطح استان خراسان رضوی فعال است رواناب و سیلاب پیش بینی می شود.