چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه 55 آنلاین

تصاویری از حضور تا شهادت خانواده آرتین در شاهچراغ

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت درباره برنامه دولت برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به اینکه امروز بارش خاصی در جنوب خوزستان نداریم و فردا وزش باد و احتمال شرایط هبوب وجود دارد، فردا نیز احتمال وقوع چنین پدیده‌ای وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر در تصادف زنجیره‌ای مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: یک خانم نیز دچار مصدومیت شده است.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور گفت: گسترش همکاری‌های منطقه‌ای از طریق پیمان‌های اقتصادی گوناگون با بهره‌گیری از راهکارهای مختلف در اولویت کاری جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

زن جوان که دیگر نمی‌توانست حقیقت موضوع را پنهان کند، وقتی به بن بست تحقیقاتی رسید ناگهان راز هولناکی را فاش کرد. او گقت آن قدر از رفتار‌های همسرم خسته شده بودم که تصمیم به قتل او گرفتم، اما درباره شیوه قتل تردید داشتم تا این که پس از جست وجو در گوگل به نقشه‌ای رسیدم که همسرم را با استفاده از دارو‌های مخدردار به قتل برسانم چرا که او مدام مشروبات الکلی مصرف می‌کرد و همه خانواده اش از...

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: توسعه همکاریهای تجاری ابزار مناسبی برای تعمیق رویکرد چندجانبه‌گرایی و مقابله با سیاست‌های یک‌جانبه‌گرایانه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کنعانی بار دیگر تحویل پهپاد و کمک نظامی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را قویا رد کرد و گفت: با روسیه همکاری دفاعی داریم و ارتباطی به جنگ اوکراین ندارد.

وب‌گاه الف

تجمیع شماره‌های تلفن‌های امدادی و تعیین شماره تماس واحد از گذشته چندین بار مطرح شده بود اما به نتیجه نرسیده بود حالا باید دید این‌بار که دولت سیزدهم راه اندازی مرکز اعزام مشترک و شماره تماس واحد امدادی (SOS) را تصویب کرده، شاهد به ثمر رسیدن این مهم خواهیم بود.

خبرگزاری دانا

سریال ادامه دار تحریم‌های کانادا به بهانه ناآرامی‌ها در ایران و نقض سیستماتیک حقوق بشر تمامی ندارد و این کشور روز گذشته چهارمین مجموعه تحریم علیه ایران را تصویب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رکنا نوشت: زن جوانی که شوهر میان سال خود را با نقشه ای عجیب به قتل رسانده بود در حالی راز این جنایت هولناک را فاش کرد که ادعا می کند شیوه و شگرد قتل را در فضای مجازی جست وجو کرده است.