پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای از دستگیری عنصر دوم عملیاتی و شش نفر از عوامل پشتیابانی تیم جنایتکار تروریستی حرم شاهچراغ (ع) خبر داد.

خبرگزاری دانا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در مقابله و پیشگیری از بحران‌ها و آسیب‌ها گفت: آموزش پدافند غیرعامل در مدارس ضروری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فدراسیون فوتبال با وجود تغییر و تحولات مدیریتی انجام شده و اضافه شدن چهره‌هایی مثل مهدی تاج، مهدی محمدنبی، منصور قنبرزاده و محمدرضا ساکت، هنوز ساختار کاملی ندارد و بیش از 6 ماه از بلاتکلیفی در حوزه نایب‌رئیس زنان فدراسیون می‌گذرد و با توجه به عدم تمایل شهره موسوی به استعفا از سمتش، راهی جز چشم‌انتظاری برای بلاتصدی‌شدن این سمت وجود نداشت.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه 9 نفر از حادثه دیدگان حمله تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) همچنان در بیمارستان‌های شیراز بستری هستند، گفت: حال دو نفر از این افراد وخیم است و همه خدمات درمانی به این افراد ارائه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان روایتی از بازدید از زندان اوین بعد از حادثه آتش‌سوزی گفت: جمع بندی ما این است که مقداری ضعف حفاظت فیزیکی در سلول زندان‌ها بوده که باعث اتفاق اخیر در زندان اوین شده است.

وب‌گاه الف

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان روایتی از بازدید از زندان اوین بعد از حادثه آتش‌سوزی گفت: جمع بندی ما این است که مقداری ضعف حفاظت فیزیکی در سلول زندان‌ها بوده که باعث اتفاق اخیر در زندان اوین شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی تصادف کامیونت و تریلر در جاده خاوران یک نفر جانش را از دست داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری 4 نفر، پرونده کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی در شیراز بسته ش

وب‌گاه الف

ابوالفضل ظهره وند سفیر سابق ایران در ایتالیا گفت: ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای همواره مورد نظر مردم جهان و سایر قدرت ها قرار دارد بنابراین باید رسانه ای حقیقت گرا در خط مقدم فعال باشد تا از تحریف حقایق جلوگیری کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: وزارت اطلاعات در بیانیه ای آورده است؛ عنصر دوم عملیاتی و 6 نفر از عوامل پشتیبانی تیم جنایتکار تروریستی آن حرم مطهر شناسایی و بازداشت شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در همایش ملی پدافند غیرعامل کشور سخنرانی داشتند که شبکه خبر در اقدامی عجیب نام او را به اشتباه سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت حسن روحانی نوشتند.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه حمله به مردم بی‌گناه در حرم شاهچراغ (ع) ضعف دشمنان را نشان می‌دهد گفت: دشمن برای اینکه حرکت برخی دانشجویان فریب خورده را تسریع کند اقدام به کشته‌سازی می‌کند، یا افرادی که در تصادف یا به مرگ طبیعی مرده است را به اغتشاشات و برخورد نظامی ارتباط می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از دستگیری عنصر دوم عملیاتی و عوامل پشتیبانی حمله‌ی تروریستی حرم شاه چراغ خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حشد شعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای ارتش و فرماندهی عملیات نینوا در حشد شعبی عملیات پاکسازی مناطق غرب و جنوب موصل را از چهار محور آغاز کردند.

وب‌گاه فرارو

عکسی از دو خانم معترض در کنار استخوان‌های دایناسور منتشر شد که بنری را به اهتزاز درآورده بودند که روی آن نوشته شده بود «چه اتفاقی می‌افتد اگر دولت آن (وضعیت آب و هوایی) را تحت کنترل نداشته باشد؟»

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر آقایی که در سریال «خون سرد» نقش یک قاتل زنجیره‌ای را برعهده دارد، در تازه ترین قسمت این سریال برای شکار جدیدش در شمایلی متفاوت ظاهر شد.