پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفر زائران ایرانی به سوریه پس از حدود پنج ماه وقفه، ازسر گرفته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از سنگ مزار مهسا امینی که روی آن نوشته شده: «ژینا نامت سپیده دمی است که بر پیشانی آسمان می‌گذرد، نامت متبرک باد» را مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مامور نیرو انتظامی درباره کشته شدن شخص تروریست گفت: 5 گلوله به سمت او شلیک کردم که 3 گلوله به او برخورد کرد و به داخل حرم بازگشت اما تعادلش را از دست داده بود و نیروهای یگان ویژه او را دستگیر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش حقوق کارمندان از این ماه عملیاتی می‌شود، اما اطلاعی درباره زمان واریز معوقات هنوز منتشر نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی حملات موشکی و هوایی روسیه برق و آب بخشی از حومه کی یف پایتخت قطع شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه گفت که گزارش وجود ابر غول آسای گاز متان بر فراز آسمان جنوب تهران، خطری برای شهروندان ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

در شهربازی مرکز خرید زیگورات سنتر سیرجان بیش از 25 نوع دستگاه بازی جانمایی شده و تمام تجهیزات به استانداردهای روز دنیا مجهز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون زنان رئیس‌جمهور گفت: یک هفته به آن‌هایی که ازشان شکایت شده مهلت می‌دهم که مطلب کذب خود را اصلاح کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی سابق استقلال بعد از دو سال از باشگاه الغرافه قطر جدا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارگردان مشهور محکوم به تحمل شلاق و 2 سال تبعید شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

5 گلوله به سمت او شلیک کردم که 3 گلوله به او برخورد کرد و به داخل حرم بازگشت اما تعادلش را از دست داده بود و نیروهای یگان ویژه او را دستگیر کردند

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور ازبکستان ضمن ارسال پیامی به همتای ایرانی خود، حمله تروریستی در شهر «شیراز» که موجب شهادت و زخمی شدن شماری از مردم شد را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

ما در دل غائله‌ای قرار داریم که تروریسم رسانه‌ای با خشونت هرچه تمام‌تر به صورت 24ساعته و با تکنولوژی کاملا جدید در این جنگ شناختی به سراغ نظام ادراکی و سیستم‌عامل هر فرد آمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بسیار نگران کننده و غم انگیز است که ملت ایران بعد از هزاران سال همزیستی همراه با مهر و مدارا اینک این گونه درگیر یک نزاع پرهزینه و دشمن شاد کن شده است.