پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفیان در تجمعات اخیر در شهرستان های مهاباد و پیرانشهر گفت: مواردی از اصابت تیر به ماموران امنیتی و مردم از بین جمعیت معترضان در تجمعات استان به وقوع پیوسته است به همین منظور از دستور ویژه برای پیگیری این موضوع صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین از اظهارات اخیر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که «نژادپرستانه» تلقی شده بود، انتقاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان زاهدان گفت: هیچ دانش آموزی در شهرستان ایرانشهر کشته و یا حتی برای تحقیقات احضار نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران از وقوع تصادف زنجیره ای در آزادراه تهران - پردیس خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسحاق جهانگیری نوشت: دولت در خرداد ماه 1397 تصویب کرد که براساس اصل 27 قانون اساسی و به رسمیت شناختن حق اعتراض مردم، نحوه برگزاری اعتراضات و محل آن تعیین شود. «متاسفانه» دیوان عدالت اداری با شکایت افرادی این مصوبه را ابطال کرد. اگر این مصوبه اجرایی می‌شد شاید حداقل بخشی از حقوق ملت در قانون اساسی برجسته شده، و طرح اعتراضات مردم در عرصه عمومی و ضرورت توجه به موقع مسئولان به آن‌ها را...

وب‌گاه عرشه آنلاین

چین امروز سومین ماژول آزمایشگاهی خود به نام "منگتیان" یا "رویای بهشت"(Mengtian یا Dreaming of the Heavens) را به مقصد ایستگاه فضایی خود موسوم به "تیانگونگ" فرستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش: کشته شدن دانش آموزی به نام «پارمیس همنوا» در مدرسه پروین اعتصامی ایرانشهر از اساس کذب است / دانش‌آموزی با این مشخصات در ایرانشهر وجود ندارد

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه پیشین کشورمان در توییتی نوشت: «من و خانواده‌ام هدف دروغ‌های بدنهاد از سوی خارج قرار گرفته‌ایم.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

محموله کلت‌های کمری بسیار کوچک که مخصوص ترور و پروژه کشته‌سازی است توسط مرزبانی فراجا کشف و ضبط شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور «قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی» را برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شورای‌عالی فضای مجازی ابلاغ کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

محمد حسین اسماعیل زاده، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: شامگاه شنبه در محور گناباد به قاین بر اثر وقوع یک سانحه رانندگی و آتش گرفتن خودروی سواری پژو 405 در محور گناباد به قاین دو نفر جان باختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر صمت فقط ترمز دولت را کشیده و چه بسا چرخ دولت را پنچر خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید و 8 بازی در دو روز مختلف انجام شد و مطابق هر هفته برخی از بازیکنان با عملکرد خوبی که در ترکیب تیم‌هایشان داشتند توانستند تاثیرگذار باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی جعفری، مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به تصاویری که اخیرا از قاسمی در فضای مجازی منتشر شده، واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درخواست‌های مطرح شده مبنی بر تغییر نام شهرک اکباتان، گفت: مطالبه گری زیادی برای تغییر نام شهرک اکباتان به نام متبرک شهید مدافع امنیت «آرمان علی وردی» وجود دارد و در این زمینه کمپین‌های زیادی تشکیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از تاکید رئیس قوه قضاییه بر تعامل بین مجلس و این قوه به منظور حل مشکلات مردم و مباره با مفاسد در نشست مشترک امروز این کمیسیون با رئیس قوه قضاییه خبر داد.