پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 خرید تابستانی پرسپولیس دیگر به نظر می‌رسد شانسی برای حضور در جام جهانی قطر ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون استانداری فارس درباره دستگیری نفر دوم حمله به حرم شاهچراغ گفت: این فرد وارد حرم نشده بود، اما هم در پشتیبانی نفر اول تأثیر داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حزب کارگزاران سازندگی ایران با اشاره به حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان پیشنهاداتی را در جهت کاهش دامنه اعتراضات در این استان ارایه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه 9 نفر از حادثه دیدگان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) همچنان در بیمارستان‌های شیراز بستری هستند گفت: حال دو نفر از این افراد وخیم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درحالیکه روز گذشته مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در کشور ثبت نشد اما امروز وزارت بهداشت اعلام کرد که 5 نفر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از درگیری دسته جمعی به علت اختلافات شخصی که منجر به فوت جوان 17 ساله در ملایر شد، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاشینیان فردا به دعوت آیت الله ابراهمی رئیسی به تهران سفر می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از 9 مصدوم حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، 4 نفر به دلیل وخامت وضعیت عمومی در بخش‌های ویژه بستری هستند که حال دو نفر از آنها وخیم‌تر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «محمدرضا کاویان‌پور» روز دوشنبه در مراسم افتتاح این دو آزمایشگاه گفت: مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو 2 پژوهشگاه مهم منابع آب و هیدرولیک با 3 مرکز فعال در بخش تحقیقات و پژوهش‌های آبی دارد. وی ادامه داد: مرکز مطالعات و تحقیقات دریای خزر یکی از این مراکز فعال است که پژوهش‌های مهمی در باره دریای خزر انجام داده که باتوجه‌به نوسان‌های اخیری که این دریا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

این تغییر رنگ ناخن ملانونیشیا نام دارد و در اثر رنگدانه ملانین ایجاد می‌شود. این عارضه چند دلیل می‌تواند داشته باشد، از جمله سرطان پوست، عفونت و یا آسیب.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به زودی جلسه کمیسیون امنیت ملی با حضور مسئولان مربوطه برای بررسی این موضوع تشکیل خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه فرارو

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هم اکنون 4 نفر از مصدومان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در بخش‌های مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می‌کنند که حال دو نفر از آنان وخیم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه‌ای حمله تروریستی به امامزاده شاهچراغ (ع) را محکوم نمود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از جانباختن یک تن در پی تصادف کامیونت و تریلر در جاده خاوران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه تصادف دو دستگاه خودرو سنگین در جاده خاوران خبر داد و گفت: این سانحه رانندگی یک کشته داشت.