پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: ابوالفضل خوش‌نژاد، داماد خانواده سرایداران حرم شاهچراغ که سه عضو این خانواده در حادثه تروریستی شاهچراغ به شهادت رسیدند گفت: ما از مسئولان خواسته‌ایم که نیروهای امنیت شاهچراغ (ع) را بررسی کنند. ببینند چرا آنقدر راحت این فرد به داخل رفت و عاملان و مسببان این حادثه را مجازات کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهرداری منطقه 5 ضمن هشدار به شهروندان برای احتمال وقوع سیلاب، از شهروندان خواست از تردد در مکان‌های پرخطر خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه ایران نوشت: طی آشوب‌های اخیر در کشور، مدافعان امنیت حداقل 35 شهید را تقدیم ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند. اما کسی از طرف مقابل کشته نشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهم به دلیل بدهکاری به دوستش او را کشته و جسدش را به آتش کشیده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یحیی گل‌محمدی هم با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود به این تصویر ناراحت کننده واکنش نشان داد. او نوشت: نه به خشونت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اگر نقش برجسته ایران و سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم تکفیری و داعشی نبود، قطعاً جامعه جهانی امروز با این جریان تروریستی درگیر بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده اراک در مجلس گفت: شایعه فوت مهرشاد شهیدی بر اثر اصابت تیر در پیگیری اولیه ما از پزشکی قانونی رد شد، اما درخصوص سایر عللی که ممکن است منجر به فوت شده باشد، پزشکی قانونی در حال بررسی است.

وب‌گاه گسترش

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اظهارات مقامات کشور آلمان در ارتباط با تحریم سپاه پاسداران در ادامه اقدامات غیرسازنده و غیر مسئولانه این دسته از کشورها در رابطه با ایران است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهرداری منطقه 5 ضمن هشدار به شهروندان برای احتمال وقوع سیلاب، از شهروندان خواست از تردد در مکان‌های پرخطر خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده آمریکا در امور ایران با تکیه بر ادعاهای بی اساس علیه کشورمان به دخالت در امور داخلی ایران پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: از صدای شلیک گلوله و رعب و وحشتی که عنصر ملعون داعشی در حرم ایجاد کرده بود در کنجی از حرم پناه گرفته بودند، همان مکانی که بیشترین تعداد شهدا را به خود دید! آنجا که دستی ناجی تا رسیدن نیروهای یگان ویژه عامل تکفیری را از نفس انداخت و از قتل عامی بزرگ‌تر جلوگیری کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: شعب و قضات ویژه رسیدگی به پرونده متهمان اغتشاشات تا این لحظه70 پرونده را با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه‌های عمومی و انقلاب ارسال کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروی امنیتی می‌گوید: طبق روال هر روز بعد از پایان کار برای زیارت و نماز به حرم رفتم، در حیاط و نزدیک حرم سید میر محمد بودم که صدای شلیک گلوله را شنیدم و با سرعت به سمت ضریح حرکت کردم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد نظامی رسمی ایران است و قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی غیرقانونی است.

خبرگزاری دانا

مردم کرمان صبح امروز با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید علی اصغر لری گویینی، شهید حمله ترویستی به حرم شاهچراغ، اقدامات دشمنان علیه ایران اسلامی و به شهادت رساندن جمعی از هموطنان را محکوم کردند.