یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

رمشان زاده، طولانی شدن سکوت مقام‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در پرونده مسمومیت‌های دختران دانش‌آموز را ابهام‌برانگیز خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور در موضوع بازگشت هنرمندان به کشور دستور داده‌اند و ما هم پیگیر هستیم و در چارچوب قوانین و ضوابط هیچ مشکلی برای بازگشت هنرمندان نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه مجمع مدرسین حوزه علمیه قم آمده: ماجرای هولناک مسموم‌سازی دانش آموزان دختر که به شکل پی در پی و زنجیره‌ای از مدارس دخترانه قم آغاز و به دیگر نقاط کشور مانند بروجرد، ساری، اردبیل، کرمانشاه و تهران کشیده شد، موجی شدید از نگرانی و اضطراب را در سراسر جامعه پدید آورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بیانیه مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم درباره مسمومیت‌ها در مدارس دختران آمده است: بی تردید اگر مسئولان امر با جدیت مسئله را پیگیری و به درخواست اولیاء فرزندان توجه می‌کردند، دامنه فاجعه تا این اندازه گسترش نمی‌یافت.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه در نظام ما مدیران به یاری دین خدا می‌پردازند و همچنین به مردم لایق ایران خدمت می‌کنند، گفت: انقلاب اسلامی سخنی نو در دنیا مطرح کرد که خوشایند ارباب تزویر نبود. انقلاب اسلامی فریاد نه به طاغوت را سر داد و به همین دلیل دشمنی‌ها علیه آن آغاز شد و تا به امروز هم ادامه یافته است و دشمن از هر ابزاری برای اجرای برنامه‌های خود علیه ما استفاده...

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از اجرای 53 هزار طرح عمرانی و زیربنایی در مناطق محروم کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جدای از تمام امور سیاسی و تبلیغی، سیدمرتضی صالحی خوانساری، یک دعاخوان قهار بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از اجرای 53 هزار طرح عمرانی و زیربنایی در کشور خبر داد. محمد ترکمانه ضمن اعلام این خبر افزود: بنیاد برکت ساخت و تکمیل 58 هزار پروژه عمرانی و زیربنایی را در مناطق محروم و روستایی کشور در دستور کار دارد که تا به امروز 53 هزار طرح را به بهره‌برداری رسانده است. وی تصریح کرد: این طرح‌های عمرانی و زیربنایی...

وب‌گاه عصر ایران

ابتکار با بیان اینکه امام (ره) صادق بود، گفت: امام همانی که از اسلام می‌دانست را می‌گفت و بی‌رودربایستی می‌گفت ما برای زنان این نقش را قائلیم. ما قائل به این نیستیم که زنان در تظاهرات شرکت نکنند. چون من یادم است که یک عده‌ای می‌گفتند خانم‌ها به تظاهرات نیایند چون صدای خانم‌ها را نامحرم می‌شنود و امام گفته بودند که اصلاً چنین چیزی نیست و زنان هم حق دارند برای آینده خود تلاش کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرجع تقلید شیعیان خطاب به نخبگان و طلاب حوزه علمیه گفت: وظیفه ما تنها درس و بحث و در گوشه حجر نشستن و علم آموزی تنها نیست، بلکه باید در حل مشکلات مردم بکوشیم و به جامعه خدمت کنیم.