یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری میزان

دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و فضلای استان‌های تهران، البرز و سمنان با عنوان «رسالت حوزه‌های علمیه در جهاد تبیین، خدمت به مردم و پشتیبانی از نطام»، صبح امروز پنجشنبه (11 اسفند) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: حجت الاسلام محمدی گلپایگانی سلام ویژه و گرم رهبر معظم انقلاب را به شرکت کنندگان در اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: مردم با حضورشان در عرصه‌های مختلف همچون راهپیمایی‌ها، اربعین‌ها و عاشوراها همه طراحی‌ها و القائات دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری بر نسل جوان، خاطرنشان کرد: اگر ما به درستی در این زمینه برنامه‌ریزی و با جوانان اخت بگیریم، نسل جوان به کمک ما در جهت پشتیبانی از نظام، مقابله با دشمن و دفاع از ارزش‌ها خواهند آمد.

خبرگزاری تسنیم

دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای استان‌های تهران، البرز و سمنان با شعار «رسالت حوزه‌های علمیه در جهاد تبیین، خدمت به مردم و پشتیبانی از نظام اسلامی» در تهران آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: جهاد تبیین رسالتی الهی است و از علما هم این مسأله خواسته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید احمد خاتمی صبح امروز در دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و فضلای محترم استان‌های تهران، البرز و سمنان که در محل مجتمع آموزشی فرهنگی آدینه تهران در حال برگزاری است، به تبیین موضوع "جهاد تبیین از منظر قرآن کریم" پرداخت. وی با تاکید بر ضرورت مسأله جهاد تبیین، این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تصریح بر این که رسالت علما روشنگری و تبیین در مقابله با بدعت‌ها و انحرافات است، پیروزی انقلاب را ثمره جهاد تبیین علما دانست و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین رسالتی الهی است و از علما هم این مسأله خواسته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و فضلای استان‌های تهران، البرز و سمنان با شعار "رسالت حوزه های علمیه در جهاد تبیین، خدمت به مردم و پشتیبانی از نظام اسلامی" از صبح امروز در محل مجتمع آموزشی فرهنگی آدینه تهران آغاز بکار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخت است نوشتن درباره فیلسوفی که همواره با «اندیشیدن» و «ایران» و «اندیشیدن درباره ایران» سروکار داشت؛ فیلسوفی که زبان صریح و گزنده‌اش به کام بسیاری خوش نمی‌آمد. سید‌جواد طباطبایی، فیلسوف شهیر نظریه «ایرانشهر» سه‌شنبه 9اسفندماه در بیمارستان «هوگ ارواین» در کالیفرنیا درگذشت. تورج دریایی، استاد «تاریخ، مطالعات و فرهنگ ایرانی» در دانشگاه کالیفرنیا، نخستین کسی بود که این خبر را در اینستاگرام...