یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایام‌الله در فرهنگ شیعی اشاره به سه روز مهم دارد که در هر کدام اسماء و صفات الهی به منصه ظهور می‌رسد. روز ظهور امام زمان (عج) یکی از این روزهاست که استعداد و فهم انسان‌ها به قدری رشد می‌کند که توان درک مفاهیمی مانند عدل الهی را خواهد داشت. دوران ظهور مقدمه‌ای خواهد بود تا استعداد درک دوران رجعت به دست آید. درنهایت نیز روز قیامت که جلوه کاملی از...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس توضیح معاون وزیر کشور درباره «ارشاد غیرمعاندان» را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: نوری قزلچه گفت: آنهایی که می گویند موضوع را بزرگ نکنید و به آن نپردازید باید بدانند تذکرات رهبری نشان داد موضوع بسیار مهم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی نوشت: مساجد علت محدثه انقلاب اسلامی بودند، در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی هم مهم‌ترین پایگاه نهضت هستند.

خبرگزاری تسنیم

ظهور امام زمان (عج) و رجعت در سیر «انا الیه راجعون» تعریف می‌شود؛ درواقع تمام ادیان و فرقه‌های مختلف مسلمان‌ها به ظهور منجی در آخرالزمان اعتقاد دارند؛ اما فقط شیعیان ظهور را در راستای آمادگی برای قیامت درک می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: شاهد بودیم که در این کانال‌ها محتوای ضدانقلابی، اتهام‌زنی و شایعه‌پراکنی هم در دوران اغتشاشات و هم در دوره جدید حوادث و رخدادهای مدارس موجود بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره این‌که بعضی از نمایندگان اصلا وجود این اتفاق را کتمان می‌کردند، بیان کرد: یعنی چه که نیست؟ این حرف مثل این است که 80 میلیون انسان را نادان فرض کنیم! که البته نادان خودت هستی. این حرف مانند این است که 80 میلیون انسان را عافیت‌طلب و بزدل تصور کنی! بزدل خودت هستی. ما هدف‌مان این بود که بگوییم بزدل خودتان هستید و به لطف خداوند...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدکاظم انبارلویی در یاداشت «جنگ کثیف!» روزنانه «رسالت» نوشت:

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از اعضاء این تیم ضمن انتقال مواد تحریک کننده از طریق فرزند خود به داخل مدرسه و انتشار آن در بین دانش آموزان، پس از بروز بدحالی تعدادی از عزیزان دانش آموز بلافاصله به تهیه فیلم از آنان در داخل مدرسه و بیمارستان اقدام کرده و صحنه بدحالی دانش آموزان را برای رسانه های معاند ارسال می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نگاهی که به جهانی سازی یا Globalization وجود دارد به مثابه یک پروژه است اما جهانی شدن یاUniversalism به مثابه یک پروسه است. در بررسی تفاوت این دو می بینیم که یکی در بستر طبیعی اتفاق می افتد و دیگری در قالب یک پلن عالمانه و به صورت عامدانه انجام می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده کل سپاه در پیامی به وزیر اطلاعات تاکید کرد: سپاه آماده هرگونه همکاری برای تسریع در تعقیب ماجرای مسموم سازی کودکان و برخورد جدی با عوامل ایجاد ناامنی روانی نزد خانواده های ایرانی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره این‌که آیا عامل مسمومیت دانش آموزان دشمن خارجی بوده است، تصریح کرد: این‌که می‌گوییم دشمن منظور این نیست که عامل و یا عوامل از خارج از کشور وارد شدند بلکه منظور رسانه‌های بیگانه مثل بی بی سی، اینترنشنال و صدای آمریکا که به نوعی دامن می‌زنند و قطعا پشت قضیه هستند.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله حسینی بوشهری به حاضران و طالبان علم توصیه کرد حتماً کتاب خاطرات راوی و نیز حالات بزرگان را در کتب قصص العلما بخوانند و ببینند که مسیر رشد ایشان چگونه بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اعلام این که 263 هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده‌اند، از اعلام نتیجه نهایی این آزمون در نیمه تیرماه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت جشن نیمه شعبان اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی هم بر اساس وظیفه قانونی به این موضوع مسمومیت سریال دانش آموزان ورود کرده است.