یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا اظهار کرد: فرماندهی کل انتظامی کشور ضمن ابراز تاسف از اعلام مسموم شدن تعدادی از دانش‌آموزان دختر، به اطلاع می‌رساند بلافاصله پس از دریافت گزارش‌های مربوط به این موضوع، بررسی تخصصی برای شناسایی و دستگیری عوامل آن در دستور کار فوری پلیس قرار گرفته که به محض دستیابی به شواهد و مدارک متقن به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس به نقل از یادداشت «مسموم‌سازی کار کیست؟» یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه نوشت: هم اکنون که مسمومیت دانش‌آموزان دختر به یک دغدغه اجتماعی فرهنگی و همچنین امنیتی تبدیل شده و افکار عمومی عامل این جنایت ضد انسانی را هرگز نمی‌بخشد؛ نه تنها نظام و دستگاه‌های حکومتی را عامل این مسموم‌سازی معرفی می‌کنند، بلکه با فراخوان دادن برای اعتراض به این موضوع، برای تعطیلی مدارس و نرفتن دانش‌آموزان...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سخنگوی پلیس گفت: پلیس برای حفاظت و حراست از دانش‌آموزان و فرزندان عزیزمان در برابر اقدامات اخلالگران امنیت عموم، تعداد گشت‌های ویژه و تخصصی ثابت و سیار را در اطراف مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی افزایش داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دستور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان تشکیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: به دستور رئیس‌جمهور کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان تشکیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر نقش آفرینی رسانه ها به عنوان بازوی نظام و دولت، در این مقطع باید با تولید محتوای امید بخش فضای جامعه را به سمت آرامش هدایت کنند، گفت: صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها در مقابله با سناریوی دشمن، وارد عمل شوند و متناسب با سناریوی دشمن برنامه‌های خود را پیاده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه سازمان نظام پزشکی آمده است: فاجعه تاسف‌بار مسموم‌سازی دانش‌آموزان، که موجبات نگرانی جامعه، بخصوص خانواده‌های دانش آموزان را باعث شده است، جنایتی ضدبشری در حق دختران این سرزمین است که در این روزهای پایانی سال، سلامتی جسم و روح مردم کشورمان را نشانه گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو کمیته حقیقت‌یاب بررسی علت مسمومیت دانش آموزان به ارائه جزییات جدیدی از دلایل مسمومیت پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه قرآن و معارف سیما با ویژه برنامه‌هایی در عید شعبان مهمان خانه‌های مخاطبین خود می‌شود.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: باید طلابی در دل روحانیت پرورش پیدا کنند که از آموزش‌های آکادمیک نیز بهره‌مند باشند و از به‌روزترین علوم آگاهی پیدا کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت بررسی علت مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان در کشور و فرمان عفو رهبری پس از حوادث اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس قوه قضائیه با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در تعدادی از مدارس در برخی نقاط کشور گفت: این اقدام یکی از مصادیق روشن افساد فی الارض است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: منابع خبری اعتماد می‌گویند که ادارات آموزش و پرورش مناطق در جلساتی با مدیران مدارس از آنها خواسته‌اند از پخش کردن شیرینی در مدرسه ممانعت کنند، در صورت وقوع مسمومیت موضوع را به اورژانس اطلاع دهند، تا جای ممکن، از انتشار خبر آن در رسانه‌ها جلوگیری کنند و کسی از مدرسه بیرون نرود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: روزنامه جوان در یادداشتی، با اشاره به تحرکات اخیر رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه و برخی رسانه‌های داخلی نوشت: خبرهای مختلفی که در چند هفته اخیر در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان و گاه دانشجویان دختر در مراکز تجمعی آن‌ها در مدارس یا خوابگاه شنیده می‌شود، دستمایه‌ای برای شبکه‌های فارسی‌زبان و اتهام‌پراکن داخلی شده است.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - همزمان با 15 اسفند روز درخت و درختکاری، نهال های هم عهدی با شهدا در حوزه علمیه شهرری کاشته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در اختتامیه نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر از 10 رسانه به جهت غرفه برتر تقدیر شد و رئیس ساترا از تشکیل شورای مجمع ساترا گفت.