یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران به نقل از یادداشت کامبیز نوروزی، حقوقدان نوشت: یا می‌توانند عاملان این جنایات را شناسایی، دستگیر و به شکلی قانع کننده به مردم معرفی کنند و نمره قبولی بگیرند؟ یا با انکار یا کوچک شمردن مسموم سازی‌ها یا تسامح یا دستاویزهای دیگر این فجایع را به شکل معمایی حل نشده در تاریخ جنایی و تاریخ سیاسی کشور باقی می‌گذارند. چیزی که به نارضایتی و بی اعتمادی عمومی بسیار خواهد افزود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین وراللهیان، رئیس سابق سازمان حوزه‌ها و مدارس علمیه خارج از کشور شفاف سازی و پاسخگویی مسئولین در موضوع مسمومیت ها را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: برای کسب اعتماد مردم و آرامش بخشی به جامعه باید شفافیت و پاسخگویی سریع و دقیق در دستور کار قرار گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعید مقیسه مدیرعامل ساترا، جمعی از معاونان بخش های اقماری ساترا، صداوسیما، مدیران سکوهای حاضر در این رویداد و جمعی از مخاطبان در این مراسم در نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور یافتند. عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در اختتامیه نخستین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر...

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز مدیریت حوزه‌های علمی از رئیس سازمان سینمایی و سمعی و بصری کشور به خاطر تحولی در حوزه سینما و برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه گفت: در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان کرمانشاهی سرنخ‌هایی به‌دست آمده و در حال بررسی موضوع هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از رئیس سازمان سینمایی و سمعی و بصری کشور به دلیل برگزاری موفق جشنواره بین المللی فیلم فجر قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بامداد نو واکنش دو روزنامه به محدودیت‌های اطلاع‌رسانی حادثه مسمومیت‌ها را منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کریمی قدوسی گفت: از همکاران تقاضا دارم که با فضایی که دشمن در پی ایجاد التهاب است آشنا باشند و بنزین در التهاب دشمن نریزند، کمیسیون امنیت ملی هم دغدغه دارد. اجازه ندهیم این موضوعات باعث ایجاد التهاب در جامعه شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین نشست از سلسله نشست‌های مسأله شناسی با محوریت اقتصاد با موضوع «آشنایی با مفاهیم کلان اقتصادی» در مدرسه علمیه مروی برگزار می‌شود. در این نشست داوودی پور طلبه سطح 4 حوزه علمیه و دانشجوی دکتری علوم اقتصادی گرایش اقتصاد اسلامی به ایراد سخنرانی می‌پردازد. مزایای شرکت در این نشست تقدیم گواهی پایان دوره بعد از حضور در تمام نشست‌های عرصه اقتصاد،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب با حضور علما و مسؤولان مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران در مدرسه علمیه مروی برگزار می‌شود. طلاب در این مراسم به دست تولیت مدرسه علمیه مروی آیت الله تحریری معمم خواهند شد. زمان برگزاری این مراسم سه شنبه 16 اسفند ماه سال 1401، ساعت 10 صبح در مسجد مروی است. محل برگزاری تهران،...

وب‌گاه خبر آنلاین

«اعتمادآنلاین» نوشت: چه قائل به این باشیم که گزارش‌های مسمومیت چنان‌که وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش می‌گویند ناشی از استرس و اضطراب و جو روانی است، چه مایل باشیم تصور کنیم که یک عملیات پیچیده تروریستی در جریان است، چه بخواهیم بین این دو نظریه رفت و آمد کنیم، به نظر می‌رسد که حالا دیگر وقت آن رسیده که شورای امنیت ملی در مورد این وضعیت استثنایی تشکیل جلسه دهد. بعید و دور از نظر نیست...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که در یکی از محلات این شهرستان با سلاح جنگی اقدام به تیراندازی و سبب وحشت شهروندان شده بود خبر داد.

وب‌گاه منیبان

ماجرای هولناک مسموم‌سازی دانش آموزان دختر که به شکل پی در پی و زنجیره‌ای از مدارس دخترانه قم آغاز و به دیگر نقاط کشور مانند بروجرد، ساری، اردبیل، کرمانشاه و تهران کشیده شد، موجی شدید از نگرانی و اضطراب را در سراسر جامعه پدید آورده است.

وب‌گاه فرارو

این ماجرا بیشتر جنس اتفاقات امنیتی تروریستی با عقبه سیاسی و امنیتی دارد. ما واقعا در ایران جریان مذهبی که تا این اندازه سازمان یافته و پیچیده عمل کنند، نداریم. اما مشخصا واضح است که این پروژه دختران ما را هدف قرار داده است و سعی دارد خانواده‌های آن‌ها را بترساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم خواستار شناسایی و برخورد با عوامل مسمومیت دانش آموزان دختر شد.