یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

سه‌شنبه صبح در اتاق مدیریت بحران قم نشسته بودم. ساعتی بعد، در تماسی با اورژانس اعلام شد:"من مدیر مدرسه حضرت خدیجه (س) هستم. در کارگاه بوی تندی پیچیده و بچه‌ها همه ترسیده‌اند".

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای عالی حوزه استان تهران گفت: رهبر معظم انقلاب اخیرا بر بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور تاکید دارند، ما در این زمینه مطالعاتی را آغاز کرده‌ایم و دیدگاه‌های محققانه را در اختیار مسؤولان قرار داده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، بر ضرورت پیگیری و اجرایی سازی مصوبات کمیسیون‌های پنجگانه اجلاسیه دهم جامعه مدرسین و علمای بلاد، تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس قوه قضاییه گفت: ضروری است همواره توجه کنیم که نظام ما یک نظام مردمی است و بسیاری از مشکلات و خطرات به واسطه حضور مردم رفع و دفع شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سلام ویژه و گرم رهبر معظم انقلاب را به شرکت‌کنندگان در این اجلاسیه ابلاغ کرد.

خبرگزاری میزان

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سلام ویژه و گرم رهبر معظم انقلاب را به شرکت‌کنندگان در این اجلاسیه ابلاغ کرد.

خبرگزاری میزان

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تصریح بر این که رسالت علما روشنگری و تبیین در مقابله با بدعت‌ها و انحرافات است، پیروزی انقلاب را ثمره جهاد تبیین علما دانست و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین رسالتی الهی است و از علما هم این مسأله خواسته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس قوه قضاییه گفت: ما نیاز به گفتگوی بیشتری با آحاد مختلف جامعه داریم و قطعاً از عدم وجود ارتباطات موسع و استماع و بیان نظرات شفاف، متضرر می‌شویم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله علیرضا اعرافی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نوبت صبح دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین و علما و فضلای استان‌های تهران، البرز و سمنان که در مجتمع آموزشی فرهنگی آدینه تهران برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، از اهتمام مدیریت و مجموعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به خروجی‌های اجلاسیه‌های جامعه مدرسین و اتخاذ تصمیمات لازم از سوی شورای مدیریت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و فضلای استان‌های تهران، البرز و سمنان با عنوان «رسالت حوزه‌های علمیه در جهاد تبیین، خدمت به مردم و پشتیبانی از نطام»، صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه برگزار شد. رئیس دستگاه قضا طی سخنانی در این اجلاسیه، با بیان اینکه...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس قوه قضاییه گفت: مقابله همه‌جانبه با فساد اقتصادی ضروری و لازم است اما این مقابله نباید ذهن ما را از فسادهای اجتماعی و فرهنگی غافل سازد

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: تاکید می‌کنم که آغوشمان برای دریافت کمک از افراد دارای ایده و نظر در مسائل مختلف باز است و پذیرای نقطه‌نظرات و پینهادات و انتقادات منصفانه و سازنده آنها هستیم.

خبرگزاری ایرنا

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم سرمایه گذاری بر نسل جوان، خاطرنشان کرد: اگر ما به درستی در این زمینه برنامه ریزی و با جوانان اخت بگیریم، نسل جوان به کمک ما در جهت پشتیبانی از نظام، مقابله با دشمن و دفاع از ارزش‌ها خواهند آمد.

خبرگزاری مهر

رییس قوه قضاییه گفت: مقابله همه‌جانبه با فساد اقتصادی ضروری و لازم است اما این مقابله نباید ذهن ما را از فسادهای اجتماعی و فرهنگی غافل سازد.